Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet Wireless Access point --> eindelijk vuilbak

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Telenet Wireless Access point --> eindelijk vuilbak

Ik zit al maanden te twijfelen om de (gratis) Telenet wireless acces point te vervangen door een degelijke router. Nu zat mn vriendin constant te zeggen dat dit echt niet nodig was en dat we daar echt geen geld aan moesten uitgeven.

Wel gisteren toch vlug een D-link router gaan kopen en wat een verschil!!
    Downloaden gaat nu 3x zo snel (3MB/s)
    Bestanden kopiëren over mijn netwerk (naar de Boxee box ) gaat ook 3x zo snel (6MB/s daar waar ik vroeger zelfs met 500-1000KB/s zat)
    Netwerk wordt steeds gevonden (met dat Access point was het een beetje hopen dat de andere toestellen opduiken in het netwerk)
    Alle programma's die gebruik maken van het Netwerk werken nu echt als een droom (desktop streamer, shares met tablet en gsm...)

kortom, als je twijfelt om dat onding in de vuilbak te smijten, doen!!
    5DmkIII en wat glas

Re: Telenet Wireless Access point --> eindelijk vuilbak

Inderdaad ik heb ook een eigen (WiFI) router, werkt 10x beter dan die van de provider;

http://tweakers.net/pricewatch/25199....html#tab:info
    Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
    Cybershot Photo Website!

Comment

Re: Telenet Wireless Access point --> eindelijk vuilbak

heb bbox ook uitgeschakeld voor wifi en vervangen door apple airport express..
      resultaat is effectief merkbaar ... maar dit is ook een N wifi ipv b/g
      airport express is gewoon handig omdat ik hierdoor ook muziek kan sturen naar boxen/stereo
      Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900

Comment

Working...
      X