Ik zit al maanden te twijfelen om de (gratis) Telenet wireless acces point te vervangen door een degelijke router. Nu zat mn vriendin constant te zeggen dat dit echt niet nodig was en dat we daar echt geen geld aan moesten uitgeven.
Wel gisteren toch vlug een D-link router gaan kopen en wat een verschil!!
Downloaden gaat nu 3x zo snel (3MB/s)
Bestanden kopiëren over mijn netwerk (naar de Boxee box ) gaat ook 3x zo snel (6MB/s daar waar ik vroeger zelfs met 500-1000KB/s zat)
Netwerk wordt steeds gevonden (met dat Access point was het een beetje hopen dat de andere toestellen opduiken in het netwerk)
Alle programma's die gebruik maken van het Netwerk werken nu echt als een droom (desktop streamer, shares met tablet en gsm...)
kortom, als je twijfelt om dat onding in de vuilbak te smijten, doen!!
Wel gisteren toch vlug een D-link router gaan kopen en wat een verschil!!
Downloaden gaat nu 3x zo snel (3MB/s)
Bestanden kopiëren over mijn netwerk (naar de Boxee box ) gaat ook 3x zo snel (6MB/s daar waar ik vroeger zelfs met 500-1000KB/s zat)
Netwerk wordt steeds gevonden (met dat Access point was het een beetje hopen dat de andere toestellen opduiken in het netwerk)
Alle programma's die gebruik maken van het Netwerk werken nu echt als een droom (desktop streamer, shares met tablet en gsm...)
kortom, als je twijfelt om dat onding in de vuilbak te smijten, doen!!
Comment