Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Strijd tegen kanker / LiveStrong

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Strijd tegen kanker / LiveStrong

    Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Juist.
    Het is meer commercie dan wat anders.
    Over kanker weet men alles en zeker over de oorzaken.
    En voor de rest maakt men het volk zot met wetenschappelijk studies die "nietes" of "welles" zijn
    Met alle respect Theo .. maar in deze lul je zwaar uit je nek ...

    Comment


    • #32
      Re: Strijd tegen kanker / LiveStrong

      Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
      Met alle respect Theo .. maar in deze lul je zwaar uit je nek ...
      De laatste rapporten gelezen over de nadelige gevolgen "welles<>nietes" van het gebruik van een gsm?

      De laatste rapporten gelezen over de nadelige gevolgen "welles<>nietes" van het gebruik van zout?

      Bedrijven die al deze producten maken weten ALLES regulus.
      En ze geven massa's geld uit om te lobbyen.

      Er zijn mensen(?) die beweren dat een kernramp geen of minieme gevolgen heeft.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #33
        Re: Strijd tegen kanker / LiveStrong

        Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
        Moraal van het verhaal: ALLE FONDSEN en stichingen zijn puur oplichting!!!
        Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook zwaar mijn twijfels heb bij inzamelingen voor ziektes, liefdadigheid, en vooral ontwikkelingshulp. Ik vraag me echt af, zeker bij ontwikkelingshulp, wat er met al die fondsen gebeurt als je de (nul komma nul) vooruitgang ziet in ontwikkelingslanden.

        Ik zeg niet dat dat bij iedere inzameling zo is maar ik moet als rugpatiënt ook nergens aankloppen, integendeel, om mijn recht te halen loopt er momenteel zelfs een rechtszaak tegen de ziekenkas, daarom geef ik geen eurocent aan eender welke inzameling.

        Niet tegenstaande wens ik TS veel succes met de inzameling
        Nikon D5100 + 18-105mm VR
        Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.

        Comment


        • #34
          Re: Strijd tegen kanker / LiveStrong

          Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
          De laatste rapporten gelezen over de nadelige gevolgen "welles<>nietes" van het gebruik van een gsm?

          De laatste rapporten gelezen over de nadelige gevolgen "welles<>nietes" van het gebruik van zout?

          Bedrijven die al deze producten maken weten ALLES regulus.
          En ze geven massa's geld uit om te lobbyen.

          Er zijn mensen(?) die beweren dat een kernramp geen of minieme gevolgen heeft.
          Dit slaat totaaaal nergens op .. 't is zoals de discussie of er nu al dan niet een "zandbak" moet komen om het sluikverkeer op de landwegen tegen te gaan ...

          Ik heb er 40 jaar wetenschappelijk onderzoek in de moleculaire biologie opzitten en ik weet wel ongeveer als er oeverloos en triviaal gelul rondgebazuind wordt

          Dit is zelfs slechter dan gewone "gazettenpraat" en daar wordt al onnoemelijk wat afgeluld, wat men niet weet wordt vrolijk aangevuld met de nodige op hol geslagen verbeelding! sorry hoor. Misschien, heel misschien, wil het parochieblad dit soort kopij nog wel ...

          Comment


          • #35
            Re: Strijd tegen kanker / LiveStrong

            Oorspronkelijk geplaatst door CIB Bekijk bericht
            Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook zwaar mijn twijfels heb bij inzamelingen voor ziektes, liefdadigheid, en vooral ontwikkelingshulp. Ik vraag me echt af, zeker bij ontwikkelingshulp, wat er met al die fondsen gebeurt als je de (nul komma nul) vooruitgang ziet in ontwikkelingslanden.

            Ik zeg niet dat dat bij iedere inzameling zo is maar ik moet als rugpatiënt ook nergens aankloppen, integendeel, om mijn recht te halen loopt er momenteel zelfs een rechtszaak tegen de ziekenkas, daarom geef ik geen eurocent aan eender welke inzameling.

            Niet tegenstaande wens ik TS veel succes met de inzameling
            Je mag er niet te lang mee bezig zijn of je "ontploft"
            Somalië bijv. grenst aan de zee.
            Een kerncentrale plaatsen en een paar ontziltingsinstallaties > water zat dus.

            Marlo Brando heeft zo eens miljoenen geïnvesteerd om een stuk sahara vruchtbaar te maken.

            't Is een kwestie van willen.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • #36
              Re: Strijd tegen kanker / LiveStrong

              Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
              Dit slaat totaaaal nergens op .. 't is zoals de discussie of er nu al dan niet een "zandbak" moet komen om het sluikverkeer op de landwegen tegen te gaan ...

              Ik heb er 40 jaar wetenschappelijk onderzoek in de moleculaire biologie opzitten en ik weet wel ongeveer als er oeverloos en triviaal gelul rondgebazuind wordt

              Dit is zelfs slechter dan gewone "gazettenpraat" en daar wordt al onnoemelijk wat afgeluld, wat men niet weet wordt vrolijk aangevuld met de nodige op hol geslagen verbeelding! sorry hoor. Misschien, heel misschien, wil het parochieblad dit soort kopij nog wel ...
              Haha, jaja en roken is gezond zeker?
              ================================================== ==========================
              Dus je zit op de eerste rang om opheldering te verschaffen over oorzaken van ziekte.
              Na 40 jaar zal je inderdaad iets weten.
              (niet sarcastisch bedoeld he)

              SORRY Tom

              15 jaar geleden kwam ik nog regelmatig bij mijn tante in Turnhout waar ze zeer goede koffie maken
              Turnhout is niet zo ver van Janssen farma. (Vosselaar).
              Kwamen soms vrienden op bezoek en die hadden dia's bij van ratten en muizen
              De rest denk je er maar zelf bij.
              Heb ik veel gehoord, gezien en geleerd.
              Bij die paar vrienden&mensen heb ik toch geen "lullen" gezien.

              Tom, hierbij laat ik jouw topic
              Last edited by theokus; 12 augustus 2011, 16:31.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • #37
                Re: Strijd tegen kanker / LiveStrong

                Het is ongeloofelijk hoe eenvoudig het is om een dergelijke vzw op te richten voor een "goed doel". Het enige echte doel is geld oprakelen en in eigen zakken te steken. De voorbeelden zijn er genoeg. Als je beetje nadenkt weet je dat eigenlijk zo al.
                Voor hoeveel miljarden is al niet opgehaald voor de arme mensen? Bekijk het wereldwijd. Tonnen geld is er opgehaald. En hoeveel is er terplaatse aangekomen? waar zijn de resultaten? Juist: NERGENS!
                Werkingskosten noemen ze dat.

                Sterker nog: zo is er in belgie een vzw voor de "armen", maar als je hun statuten er op naleest moet elke "arme" die recht wil maken op de faciliteiten van de vereniging 250 euro LIDGELD betalen per jaar !!!
                In werkelijkheid is het een rijke dokter die er gewoon zijn zakken mee vuld.
                De secretaris van de vzw is een oude seniele dame die niet eens weet dat ze nog leefd.

                Nu jij met je goede doelen

                Comment


                • #38
                  Re: Strijd tegen kanker / LiveStrong

                  Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
                  Het is ongeloofelijk hoe eenvoudig het is om een dergelijke vzw op te richten voor een "goed doel". Het enige echte doel is geld oprakelen en in eigen zakken te steken. De voorbeelden zijn er genoeg. Als je beetje nadenkt weet je dat eigenlijk zo al.
                  Voor hoeveel miljarden is al niet opgehaald voor de arme mensen? Bekijk het wereldwijd. Tonnen geld is er opgehaald. En hoeveel is er terplaatse aangekomen? waar zijn de resultaten? Juist: NERGENS!
                  Werkingskosten noemen ze dat.

                  Sterker nog: zo is er in belgie een vzw voor de "armen", maar als je hun statuten er op naleest moet elke "arme" die recht wil maken op de faciliteiten van de vereniging 250 euro LIDGELD betalen per jaar !!!
                  In werkelijkheid is het een rijke dokter die er gewoon zijn zakken mee vuld.
                  De secretaris van de vzw is een oude seniele dame die niet eens weet dat ze nog leefd.

                  Nu jij met je goede doelen
                  Allee, ik kan het niet laten.
                  Het gaat over mentaliteit van.... (jongere) dokters.
                  Mijn broer heeft ooit voor een ngo sollicitaties gedaan en hij heeft me daarover
                  een en ander verteld.
                  Als je dat hoort dan is het niet onmogelijk dat zelfs een katholieke fundamentalist
                  zijn geloof zou verliezen
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment

                  Working...
                  X