Ik kan hotmail wel openen, maar da's al, niks werkt, ik kan niks aanklikken, geen post openen, niet naar een ander vak gaan, kortom, nada. En dit met meerdere accounts. Op men ouwe pc werkt het wel (xp) .
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Hotmail probleem..
Collapse
X
-
-
Re: Hotmail probleem..
Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk berichtIk kan hotmail wel openen, maar da's al, niks werkt, ik kan niks aanklikken, geen post openen, niet naar een ander vak gaan, kortom, nada. En dit met meerdere accounts. Op men ouwe pc werkt het wel (xp) .Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
Pentax K1, Pentax 24-70 2.8
-
Oorspronkelijk geplaatst door PVA Bekijk berichtProbeer eens met een andere internet explorer zoals mozilla firefox?
Hier werkt het in elk geval met Windows 7 64-bit en IE9 zowel 32 als 64-bit.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Het werkt nog steeds niet na updates van flash en windows (met mozilla, waar ik het meest op werk).
Wel met IE ."""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtStandaard antwoord?
Hier werkt het in elk geval met Windows 7 64-bit en IE9 zowel 32 als 64-bit.
Kon hotmail openen, maar kon niet hierin doen.
Dit was met IE8 in windows XP.
Na installatie mozilla firefox, kon hij wel via mozilla firefox inloggen in hotmail en alle bewerkingen doen.Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
Pentax K1, Pentax 24-70 2.8
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PVA Bekijk berichtOmdat er onlangs iemand die ik ken, hetzelfde probleem had.
Kon hotmail openen, maar kon niet hierin doen.
Dit was met IE8 in windows XP.
Na installatie mozilla firefox, kon hij wel via mozilla firefox inloggen in hotmail en alle bewerkingen doen."""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Comment
-
-
Heb het ook ooit aan de hand gehad, ik heb het toen kunnen oplossen met de tijdelijke bestanden van IE te verwijderen.
Groetjes
K@rel
Comment
Comment