Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Grappig

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Grappig

Ik vraag me af wie dit gebruikt (M-banxafe).
    De zaken in vetjes vind ik best wel grappig. Als zo'n omslachtig gedoe de opvolger van Proton moet worden... Ik ga toch maar wachten op de GSM met ingebouwde betaalchip. En dan liefst zonder te moeten betalen om te mogen betalen...

Hoe verloopt een betaling?

Stelt u zich de volgende situatie voor: u bent op een markt en u wilt graag een oude lp van 10 euro kopen. U hebt geen cash geld op zak . En u kunt niet met uw debetkaart betalen. Dankzij m-banxafe kunt u toch uw aankoop doen!

De handelaar geeft via zijn gsm uw gsm-nummer in, samen met het verschuldigde bedrag. Als u uw gsm-nummer liever niet meedeelt, kunt u ook uw m-banxafe-referentie geven.
    Via m-banxafe worden centraal uw gegevens gecontroleerd.
    U krijgt een eerste bericht: "M-banxafe met (telefoonoperator). Doorgaan?"
    U drukt op OK.
    U krijgt een tweede bericht: "10,00 EUR betalen aan (naam handelaar) met (uw bank)."
    U drukt op OK.
    U krijgt een derde bericht: "Voer uw m-banxafe-code in ****"
    U geeft uw m-banxafe-pincode van vier cijfers in en drukt op OK.
    M-banxafe controleert of er voldoende geld op uw rekening staat en bevestigt de betaling aan de handelaar.
    Enkele seconden later krijgen u en de handelaar een sms ter bevestiging. U hebt nu betaald met uw gsm.

Hoeveel kost een transactie?

Deze handige en snelle manier van betalen kost 0,25 euro per transactie. Dat bedrag gaat rechtstreeks af van uw prepaid belkrediet of wordt op uw gsm-factuur opgenomen.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Re: Grappig

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Deze handige en snelle manier van betalen kost 0,25 euro per transactie. Dat bedrag gaat rechtstreeks af van uw prepaid belkrediet of wordt op uw gsm-factuur opgenomen.
    En 1 euro per sms gestuurd en ontvangen zeker?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
      Zat ik ook aan te denken.
      Canon EOS 90D EFS 18-135

Comment

Je laat dan speciaal je cash geld thuis en dan heeft die marktkramer zijn GSM niet bij. Wat nu ?
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Ik gebruik het om mijn gsm te herladen zonder naar de bank of winkel te moeten gaan.
          Dacht toch dat dat zo heette.
          Nog nooit kosten mee gehad.
          Ge kunt er ook u bankverrichtingen mee controleren, da kost wel geld (0.25cent/transactie)
          Nikon D7000 en wat lenzen.
          http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
            Meestal iets van 15 cent per verzonden en ontvangen sms ... loopt toch al snel op dat aantal sms'je per betaling.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Working...
            X