Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
MPKE, geniet van deze workshop en laat ze hier maar zagen en klagen over regeltjes etc. Kijk er dwars doorheen door dit Belgische (en als ik Bouk zijn posts lees in hetzelfde bedje ziek) gedrag om jaloers te zijn en een ander niks te gunnen.
Andermaal een ferme proficiat
dit Belgische (en als ik Bouk zijn posts lees in hetzelfde bedje ziek) gedrag om jaloers te zijn en een ander niks te gunnen.
Als dit op de voorgaande post slaat. Wees jij - ja jij- dan niet jaloers dat anderen kunnen lezen. Ik zie anders niemand iemand niks gunnen. Integendeel, we zijn 100% al dan niet stilzwijgend unaniem dat hij ze daar nog een poepje kan laten ruiken.
En er staan al twintig Thumbs up.
[Mod]
Sorry mensen, heb de off-topic posts bij deze verwijderd... Gun die jongen gewoon zijn ding in dit topic en ga ergens anders uw ding doen over het off topic - thema van de verwijderde posts
Van mij ook een dikke proficiat, heb je gehoord op StuBru en in de krant gezien
Vooral genieten, lijkt me een once in a lifetime chance
Ja, hij mag maar 1 keer deelnemen aan die workshop. De volgende keer is ie gewoon 1 van de instructeurs die de workshop geven, als ie aan dat tempo vorderingen blijft maken
Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527
Ik lees dit onderwerp nu pas...
Het was wel niet de bedoeling dat het allemaal zo snel ging. Gisteren een interview in het nieuwsblad en vandaag meerdere radio en tv stations.
Al moet ik wel toegeven dat het een fijn gevoel geeft...
En kan er iemand mij een privéberichtje sturen over de discussie in dit topic die ik gemist heb?
[Mod]
Sorry mensen, heb de off-topic posts bij deze verwijderd... Gun die jongen gewoon zijn ding in dit topic en ga ergens anders uw ding doen over het off topic - thema van de verwijderde posts
Comment