Kort na nieuwjaar kocht onze dochter bij een lokale computer winkel een nieuwe laptop van haar spaarcentjes.Na een maand of 4 begaf de batterij het.Terug naar de winkel en het was geen enkel probleem,er werd onmiddelijk een nieuwe batterij besteld.Nu zijn we ondertussen meer dan 3 maanden verder en de batterij is nog steeds niet geleverd.Om de 14 dagen spring ik eens binnen om te horen hoe het staat.
Wij hebben al enkele zaken gekocht in deze winkel en nooit een probleem gehad,altijd vriendelijk en direct(in de mate van het mogelijke) geholpen.
Volgens de eigenaar kan hij er niets aan doen,hij heeft al bestel bonnen laten zien en ik geloof hem daarin.
Ondertussen is mijn dochter het meer dan beu dat ze steeds in de buurt van een stopcontact moet zitten om op haar laptop te kunnen werken.
Mijn vraag is nu,wat kunnen we hier aan doen? Gewoon wachten of welke actie kunnen we ondernemen.
Wij hebben al enkele zaken gekocht in deze winkel en nooit een probleem gehad,altijd vriendelijk en direct(in de mate van het mogelijke) geholpen.
Volgens de eigenaar kan hij er niets aan doen,hij heeft al bestel bonnen laten zien en ik geloof hem daarin.
Ondertussen is mijn dochter het meer dan beu dat ze steeds in de buurt van een stopcontact moet zitten om op haar laptop te kunnen werken.
Mijn vraag is nu,wat kunnen we hier aan doen? Gewoon wachten of welke actie kunnen we ondernemen.
Comment