Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gratis antivirus getest op zd-net

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• gratis antivirus getest op zd-net

Re: gratis antivirus getest op zd-net

Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
    gratis antivirus getest op zd-net
    Heb je het zelf wel goed gelezen?

Comment

"getest". En wat was de uitslag ?

Jan

Comment

De reacties zijn wel hilarisch "gratis antivirus heeft geen automatische updates"

Ik heb ook geen resultaten van een "test" gevonden...
        bye, Maurice
        https://on4bam.com/
        Nikon D7500

Comment

weinig resultaat in te bespeuren, gewoon beetje reclame maken.

Nu, ik heb AVG gehad en die heb ik nooit iets zien doen. (vind die achteraf gezien maar zwak)
          Daarna nieuwe laptop gekocht met 3 maanden gratis McAfee (zeer goed, maar te duur)
          Nu Avast gratis en die doet gewoon zn werk. Iets verdacht wordt onmiddellijk geblokkeerd.
          Nikon D7000 en wat lenzen.
          http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
            De reacties zijn wel hilarisch "gratis antivirus heeft geen automatische updates"
            Mijn Avast update al dik vijf jaar volledig automatisch (was toendertijd de enige die je niet moest "programmeren" om op een bepaald tijdstip te updaten).
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Wel een artikel van 2007, maar heb er ook eentje van 2008 gelezen waar hetzelfde in vertelt wordt.

Er zijn heel veel virusscanners. Betaald en gratis. En allen beloven ze om uw pc zo goed mogelijk te beschermen. Maar doen ze dat ook? Voor een gewone gebruiker is dat nauwelijks te controleren. Tenzij u de pech hebt dat uw anti-virus-programma faalt en een virus de vrije doorgang geeft. Gelukkig gebeurt dit niet zo vaak, maar toch... Om te bepalen hoe goed virusscanners nou

Nu uit persoonlijke ervaring ben ik enorm tevreden van AVG, heb er nooit problemen mee gehad en meld mij direct als er problemen zijn. Terwijl andere mij dan weer Panda, Avast, ... aanraden. Aan mensen die er nog eentje zoeken, heel simpel genoeg reviews lezen op het internet en dan een keuze maken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                Mijn Avast update al dik vijf jaar volledig automatisch (was toendertijd de enige die je niet moest "programmeren" om op een bepaald tijdstip te updaten).
                Natuurlijk, hier ook maar blijkbaar reageren er op ZD mensen die hun broodwinning bedreigd zien en dan maar fabeltjes gaan posten.

Hieronder enkele belangrijke dingen die een gratis virusscanner meestal niet aan boord heeft.
                Automatische updates
                Identiteis bescherming
                Realtime bescherming van downloads
                Geen technische ondersteuning
                Geen bescherming tegen spyware
                Geen bescherming tegen adware
                Geen antispam
                Geen firewall
                Geen rootkit beveiliging
                Geen bescherming via MSN, etc...
                Dit is dus je reinste BS aangezien je al deze dingen WEL hebt mits je voor bepaalde dingen aparte GRATIS software kan hebben.
                Technische ondersteuning is niet gegarandeerd maar bv. bij AVG is er een forum waar de firma online helpt.
                Die poster zal een PCboer zijn die de verkoop van zijn Norton pakketen zag dalen zeker
                bye, Maurice
                Nikon D7500

Comment

Heb Microsoft Security Essentials.
                  Doet goed zijn werk
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                    Heb Microsoft Security Essentials.
                    Doet goed zijn werk
                    Hier ook en is gratis

Mir
                    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

draait hier al jaren Kaspersky Internet Security 2010 op m'n pc en ook zij hebben een forum waarop je 24/24u terecht kan voor assistentie.

Er zijn al wel meerdere discussies als deze geweest en imho is een gratis virusscanner je reinste BS.
                      "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                      Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Mmm... misschien wel 1 ding vergeten te vermelden in verband met AVG, AVG is een pracht van een virusscanner (zeker ook omdat hij gratis is), maar het nadeel verbonden aan AVG is dat hij zoveel processen draait soms en zoveel geheugen in beslag neemt dat ja PC er soms wel eens een beetje trager van wordt. (Voor gewoon gebruikers geen probleem, gamers kunnen beter een andere zoeken.)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht

is een gratis virusscanner je reinste BS.
                          Zo'n opmerking is BS.

Ik heb Avast al op honderden computers geïnstalleerd in de loop der jaren.
                          Ik moet dan wel een masochist zijn, want ik zou geen leven meer hebben om al die "slachtoffers" van die BS over me heen te krijgen.
                          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Er zijn al wel meerdere discussies als deze geweest en imho is een gratis virusscanner je reinste BS.
                            Je hebt gelijk.

PS: BS is dat Beste Software??
                            bye, Maurice
                            Nikon D7500

Comment

draait hier al jaren Kaspersky Internet Security 2010 op m'n pc
                              Dat was nogal vooruitstrevend enkele jaren geleden.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

Comment

Working...
                              X