Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
gratis antivirus getest op zd-net
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: gratis antivirus getest op zd-net
Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk berichtgratis antivirus getest op zd-net
-
De reacties zijn wel hilarisch "gratis antivirus heeft geen automatische updates"
Ik heb ook geen resultaten van een "test" gevonden...
Comment
-
weinig resultaat in te bespeuren, gewoon beetje reclame maken.
Nu, ik heb AVG gehad en die heb ik nooit iets zien doen. (vind die achteraf gezien maar zwak)
Daarna nieuwe laptop gekocht met 3 maanden gratis McAfee (zeer goed, maar te duur)
Nu Avast gratis en die doet gewoon zn werk. Iets verdacht wordt onmiddellijk geblokkeerd.Nikon D7000 en wat lenzen.
http://500px.com/Kevin_Bronckaerts
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk berichtDe reacties zijn wel hilarisch "gratis antivirus heeft geen automatische updates"BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye
Comment
-
-
Wel een artikel van 2007, maar heb er ook eentje van 2008 gelezen waar hetzelfde in vertelt wordt.
Er zijn heel veel virusscanners. Betaald en gratis. En allen beloven ze om uw pc zo goed mogelijk te beschermen. Maar doen ze dat ook? Voor een gewone gebruiker is dat nauwelijks te controleren. Tenzij u de pech hebt dat uw anti-virus-programma faalt en een virus de vrije doorgang geeft. Gelukkig gebeurt dit niet zo vaak, maar toch... Om te bepalen hoe goed virusscanners nou
Nu uit persoonlijke ervaring ben ik enorm tevreden van AVG, heb er nooit problemen mee gehad en meld mij direct als er problemen zijn. Terwijl andere mij dan weer Panda, Avast, ... aanraden. Aan mensen die er nog eentje zoeken, heel simpel genoeg reviews lezen op het internet en dan een keuze maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk berichtMijn Avast update al dik vijf jaar volledig automatisch (was toendertijd de enige die je niet moest "programmeren" om op een bepaald tijdstip te updaten).
Hieronder enkele belangrijke dingen die een gratis virusscanner meestal niet aan boord heeft.
Automatische updates
Identiteis bescherming
Realtime bescherming van downloads
Geen technische ondersteuning
Geen bescherming tegen spyware
Geen bescherming tegen adware
Geen antispam
Geen firewall
Geen rootkit beveiliging
Geen bescherming via MSN, etc...
Technische ondersteuning is niet gegarandeerd maar bv. bij AVG is er een forum waar de firma online helpt.
Die poster zal een PCboer zijn die de verkoop van zijn Norton pakketen zag dalen zeker
Comment
-
Heb Microsoft Security Essentials.
Doet goed zijn werk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtHeb Microsoft Security Essentials.
Doet goed zijn werk
MirDe opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/
Comment
-
draait hier al jaren Kaspersky Internet Security 2010 op m'n pc en ook zij hebben een forum waarop je 24/24u terecht kan voor assistentie.
Er zijn al wel meerdere discussies als deze geweest en imho is een gratis virusscanner je reinste BS."De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Comment
-
-
Mmm... misschien wel 1 ding vergeten te vermelden in verband met AVG, AVG is een pracht van een virusscanner (zeker ook omdat hij gratis is), maar het nadeel verbonden aan AVG is dat hij zoveel processen draait soms en zoveel geheugen in beslag neemt dat ja PC er soms wel eens een beetje trager van wordt. (Voor gewoon gebruikers geen probleem, gamers kunnen beter een andere zoeken.)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
is een gratis virusscanner je reinste BS.
Ik heb Avast al op honderden computers geïnstalleerd in de loop der jaren.
Ik moet dan wel een masochist zijn, want ik zou geen leven meer hebben om al die "slachtoffers" van die BS over me heen te krijgen.BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk berichtEr zijn al wel meerdere discussies als deze geweest en imho is een gratis virusscanner je reinste BS.
PS: BS is dat Beste Software??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk berichtdraait hier al jaren Kaspersky Internet Security 2010 op m'n pcCanon EOS Digital
BD0479BE
Comment
Comment