Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
wie / wat / waar?
is de nieuwe shoot al uit mss?
Ik vond de laatste editie nie zo vet maar ja, daarvoor laat je een tijdschrift nog niet vallen natuurlijk.
Het zal wel niet teveel richting marketing mogen gaan want dan haak ik ook af.
De vorige editie was al een beetje veel reklaam in naar mijn goesting.
wie / wat / waar?
is de nieuwe shoot al uit mss?
Ik vond de laatste editie nie zo vet maar ja, daarvoor laat je een tijdschrift nog niet vallen natuurlijk.
Het zal wel niet teveel richting marketing mogen gaan want dan haak ik ook af.
De vorige editie was al een beetje veel reklaam in naar mijn goesting.
Ben ik het mee eens.
Het is wel zeer verzorgd.
Probleempje voor veel op papier gedrukte materie is het internet.
Dat is een grote concurrent.
Ja, er staat idd wel bijzonder veel reclame in, de laatste tijd.
Vind wel sinds het begin dat ze er iets op vooruit gegaan zijn. Doch vind ik dat ze eens wat dieper op materie mogen ingaan... Ik blijf bij veel artikels op m'n honger zitten. Ik weet niet hoe ze hun tijdschrift willen positioneren, maar heb de indruk dat veel artikels op beginnersniveau blijven hangen.
Ja, er staat idd wel bijzonder veel reclame in, de laatste tijd.
Vind wel sinds het begin dat ze er iets op vooruit gegaan zijn. Doch vind ik dat ze eens wat dieper op materie mogen ingaan... Ik blijf bij veel artikels op m'n honger zitten. Ik weet niet hoe ze hun tijdschrift willen positioneren, maar heb de indruk dat veel artikels op beginnersniveau blijven hangen.
Misschien een rubriek voor beginners en voor de wat gevorderden?
Reclame kunnen ze ook iets slimmer aanpakken.
Stel Canon of Nikon brengt een nieuwe camera uit.
Dat ze dan een bekend iemand op pad sturen die zich dan op een paar onderwerpen focust.
(Landschap, portret, architectuur)
En dat ze dan het artikel zodanig schrijven dat we nog iets kunnen leren.
Het is en blijft zo dat je via BD hier, andere fora en het internet in het algemeen, zo
goed als alles kan vinden.
Het is en blijft zo dat je via BD hier, andere fora en het internet in het algemeen, zo
goed als alles kan vinden.
Dat is waar, maar vind je niet als je betaald voor een tijdschrift dat dat toch een meerwaarde mag bieden? Het is zoals je zegt: via BD, andere fora & toegepaste websites kun je idd veel vinden. Het antwoord ligt op internet dikwijls wat verborgen of verspreid. Ze kunnen het eens allemaal bundelen en in een interessante reportage gieten. Zoals het artikel over strobisme... Ik heb daar echt enige diepgang in gemist. Van een 4-bladzijden (als ik correct ben) reportage heb ik waarachtig maar 1 paragraaf tekst als interessant ondervonden.
Met zijn magazines bestrijkt Minoc de markt van multimedia- en technologiegebruikers:
van consumenten (Clickx), fotografen (Shoot), home entertainment-adepten (FWD) over
power users (PC Magazine) tot decision makers (Smart Business Strategies), en
daarenboven het hele verkoopskanaal tussen leverancier en eindgebruiker (IT Reseller).
================================================== ==========================
Ik begin hun vragen te begrijpen
Comment