Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vlaamsdigital?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Vlaamsdigital?

Oorspronkelijk geplaatst door the roadwarrior Bekijk bericht
    Diens brood men eet diens woord men spreekt, ons woord is Vlaams dus afschaffen die faciliteiten! Aan beide kanten! Velen hebben het hier blijkbaar weer verkeerd begrepen en doen dergenlijke beweringen af als dom... Zoals ik al zei (en meerdere studies tonen dat aan) zou een Zwitsers model hier de welvaart ten goede komen, zowel voor Vlamingen, walen als Brusselaars! Dan bespaar je op kosten voor regeringen, op het koningshuis en op die manier kunnen we onze welvaart handhaven! België moet België blijven net als Zwitserland Zwitserland is maar wanneer ik in walonie kom praat ik Frans, ben ik in Vlaanderen spreek ik Vlaams. Een waal spreekt in vlaanderen geen vlaams en dat kan niet vind ik! We leven allemaal in een tweetalig land! Hetgeen wat zo ergerlijk is is dat de Waalse politici zich zo krampachtig vasthouden aan het huidige model welk duidelijk niet meer werkt!

Ps: dit is mijn mening al gedurende jaren en BDW komt nu toevallig in de buurt van wat ik denk dus die verdient mijn stem

Pps: het gaat hier om meningen en zoals ik elders in dit forum ook al heb opgemerkt is daar soms weinig respect voor! Jammer, want het blijkt hier maar weer
    Als "Vlaming" klinkt je nick niet echt "Vlaams".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
      Ga eens kijken op politics.be in het topic regeringsvorming, daar zitten een massa BDW lemmingen.
      Oops, daar moet toch een waarschuwing bij: Niet voor gevoelige zielen. Wat een extreem gedachtegoed daar wel niet allemaal voorbijkomt! Onbegrijpelijk dat het gerecht er nog geen slotje op heeft gezet. Tot voor kort stemden bijvoorbeeld 80% van de forumleden nog voor het Vlaams Blok.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
        Oops, daar moet toch een waarschuwing bij: Niet voor gevoelige zielen. Wat een extreem gedachtegoed daar wel niet allemaal voorbijkomt! Onbegrijpelijk dat het gerecht er nog geen slotje op heeft gezet. Tot voor kort stemden bijvoorbeeld 80% van de forumleden nog voor het Vlaams Blok.
        Politicsinfo is nog veel, veel erger. Daar is een moderator een partijslaaf van een Vlaamse partij.

Comment

de Vlaams-nationalistische partij N-VA van Bart De Wever haalde 27,8% van de stemmen in Vlaanderen
          bron: wikipedia

De meerderheid van de Vlamingen zijn dus niet die 27,8% die N-VA gestemd hebben, hé.
          De èchte meerderheid van de Vlamingen zijn die overige 72,2% die NIET voor de N-VA gestemd hebben...
          Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
            Zo kan de staatsveiligheid die geschifte mannen wat volgen.
            Alleen daarom word die site opengelaten.
            .....Dyslexie.......

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
              de Vlaams-nationalistische partij N-VA van Bart De Wever haalde 27,8% van de stemmen in Vlaanderen

De meerderheid van de Vlamingen zijn dus niet die 27,8% die N-VA gestemd hebben, hé.
              De èchte meerderheid van de Vlamingen zijn die overige 72,2% die NIET voor de N-VA gestemd hebben...
              Maar dat betekent niet dat 72,2% tegen de N-VA stemde! Bovendien is het ook zo dat de partij waar u voor stemde minder stemmen haalde. Mogen we dan ook stellen dan meer dan 72,2% NIET voor uw partij stemde. Ik neem aan van wel...
              een hele glasbak met daar achter een canon eos 7d body :-)

Comment

denk om de regeltjes hoor!!!
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door the roadwarrior Bekijk bericht
                  Zoals ik al zei (en meerdere studies tonen dat aan) zou een Zwitsers model hier de welvaart ten goede komen, zowel voor Vlamingen, walen als Brusselaars!
                  Meerdere studies spreken dat ook tegen. Het betreft eerder standpunten of "meningen" - zoals je zelf aangeeft - opgesmukt met wat selectief gekozen cijfermateriaal.
                  Door de koek op verschillende manieren te verdelen wordt die niet ineens groter.
                  Trouwens "welvaart" is een nogal vage term. En welvaart voor wie? Voor de Vlaamse ondernemers of ook voor de werknemers, gepensioneerden, werklozen ...?
                  Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht

hmmmz.... als je daar dan nog de 12.3 van VB bij rekent dan kom je toch al aan 40,1%
                    Reken daar nog bij dat N-VA door hun "Nee" 12% aan stemmen gewonnen zou hebben en dan kom je boven de 50%...
                    m.a.w. die paar Vlaamse partijen die nu wél onderhandelen gaan tegen meer dan 50% van de Vlaamse kiezers in.
                    Meer zelfs die partijen hebben zich weer eens laten vangen...
                    Wat gaat er nu gebeuren: onderhandelen, onderhandelen en onderhandelen... over een "ja, maar"...
                    De laatste keer dat ze onderhandelden was in 2007 en daar hebben ze in 2010 de stekker uitgetrokken gehad.

Dat dan ondertussen mr. Maingain ook nog eens blijkt deel te mogen nemen van mr. Michel aan de onderhandelingen vind ik, geboren brusselaar trouwens, dan weer pure provocatie.

Trouwens principe van een Democratie: de partij/persoon met de meeste stemmen is de winnaar, BDW heeft méér stemmen dan EDR (een kleine 300.000 meer) dus zou,volgens het democratisch grondbeginsel premier moeten worden.

Ik hoop alleen voor die Vlaamse partijen rond de tafel dat ze een, voor Vlaanderen, aanvaardbaar resultaat hebben voor october volgend jaar....
                    anders wordt het een bloedbad bij de verkiezingen denk ik
                    Last edited by Biohazard79; 27 juli 2011, 15:36.
                    Mijn Blog
                    D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Biohazard79 Bekijk bericht
                      Ik hoop alleen voor die Vlaamse partijen rond de tafel dat ze een, voor Vlaanderen, aanvaardbaar resultaat hebben voor october volgend jaar....
                      anders wordt het een bloedbad bij de verkiezingen denk ik
                      Nieuwe verkiezingen en een nog grotere polarisatie (hopelijk bedoel je dat met "bloedbad") zullen zeker geen oplossing brengen.
                      Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jazzer Bekijk bericht
                        Nieuwe verkiezingen en een nog grotere polarisatie (hopelijk bedoel je dat met "bloedbad") zullen zeker geen oplossing brengen.
                        circulaire polarisatie?
                        * Canon 5DmkIII + 5D mkII - 70-200 f/2.8 IS II L - 24-70 f/2.8 L - 85 f/1.8 - 50 f/1.2L -580EXII-mac-my website-my facebook page-my flickr*

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                          denk om de regeltjes hoor!!!
                          grt,bouk.
                          7.8. Maatschappelijke, politieke of religieuze discussies

Belgiumdigital is op de eerste plaats een fotoforum. Wil je debatteren over politiek dan ben je hier niet aan het juiste adres. Dergelijke discussies draaien meestal uit in flamewars en persoonlijke aanvallen. Dit willen we absoluut vermijden en daarom zijn dit soort discussies niet toegestaan. Als deze toch worden opgestart, worden ze gesloten of verwijderd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                            Dergelijke discussies draaien meestal uit in flamewars en persoonlijke aanvallen. Dit willen we absoluut vermijden en daarom zijn dit soort discussies niet toegestaan.
                            Hoffelijkheid ontspoort vaak, maar niet noodzakelijk, hé.

Comment

Ach, als in nu even veel reactie kreeg op de foto's die ik poste laatst was ik een stuk gelukkiger!

Anyway ik heb mijn menning over fotografie, politiek,... Maar, en dat vind ik jammer, blijkbaar word er op dit forum meer negatieve kritiek gegeven dan positieve... In de politiek is het zo dar elke partij wel een positieve inbreng heeft! Zelfs het Vlaams belang ook al moet ik daar soms hard zoeken maar zo gaat het ook in de fotografie lijkt me hier. Ik bemerk dat er hier dikwijls heel graag negatief word gedaan ipv opbouwend en positief te reageren en dat weerspiegelt zich in de kritieken die in deze tread weer terugkomen... Eigenlijk, vind ik althans toch, weerspiegeld je kritiek iets over jezelf! Niemand is perfect, dus iedereen maakt fouten. Een goede foto hier publiceren mag en kan maar ik probeer graag nieuwe dingen, of althans dingen die nieuw zijn voor mij... En dan gooi ik ze graag in de groep om het gros er over te laten oordelen.

Hetgene mij in deze tread vooral opvalt is dat een aantal mensen mij ondertussen mailen met de boodschap dat ze mijn gedachtengoed delen maar dat het in dit forum een gevaarlijk iets is om aan te kaarten... Bijna of datgene wat ik nota bene ludiek aanhaalde bijna taboe is...
                              een hele glasbak met daar achter een canon eos 7d body :-)

Comment

Er zitten precies meer moderatoren op BD dan je zou denken.

Comment

Working...
                                X