Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vlaamsdigital?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vlaamsdigital?

    Mss gezien de huidige politieke toestand zou het geen slecht idee zijn het forum te her lemen nr Vlaamsdigital
    een hele glasbak met daar achter een canon eos 7d body :-)

  • #2
    Re: Vlaamsdigital?

    wat is her lemen nr?
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Vlaamsdigital?

      Dan ga je de Nederlanders verbannen???

      Comment


      • #4
        Re: Vlaamsdigital?

        Of misschien wel www.europadigital.eu ?

        Jaja
        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

        Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

        Comment


        • #5
          Re: Vlaamsdigital?

          Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
          Of misschien wel www.europadigital.eu ?

          Jaja
          Oei dan moet men binnen kort met tolken gaan werken. Of wordt de voertaal dan Engels?
          Canon EOS 90D EFS 18-135

          Comment


          • #6
            Re: Vlaamsdigital?

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            wat is her lemen nr?
            grt,bouk.
            ik vermoed autocorrectie op een ipad of zo hernoemen naar was beter geweest
            With Canon, I can (or at least try)
            Photastic.be ~ Passion for the picture
            Nieuwe site

            Comment


            • #7
              Re: Vlaamsdigital?

              Dat men alles maar laat zoals het is. Voor mijn part wordt het forum zelfs tweetalig, kan ons enkel ten goede komen. Hoe meer leden, hoe meer feedback. En een mooie gelegenheid om ons Frans iets bij te schaven dacht ik zo.
              Ik zie er het nut niet van in om iets kleins nog eens op te splitsen.
              Zie je 't al gebeuren? En wat met de Brusselse leden?
              vlaanderendigitaal.be
              wallonienumérique.be
              brusseldigitaal.be
              bruxellesnumérique.be
              Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

              Comment


              • #8
                Re: Vlaamsdigital?

                Oorspronkelijk geplaatst door the roadwarrior Bekijk bericht
                Mss gezien de huidige politieke toestand zou het geen slecht idee zijn het forum te her lemen nr Vlaamsdigital
                Laat het maar zijn zoals het is.

                Eerder zou misschien passen:

                Vlaanderendigitaal, gezien jouw voorstel.
                of
                Belgiëdigitaal.

                Ligt wel niet vlot in de mond
                (ik denk het maar zeg het dus niet: 't trekt op niks )

                Het logo mocht wel gemoderniseerd worden.
                Dat is zo duister en donker.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • #9
                  Re: Vlaamsdigital?

                  Oorspronkelijk geplaatst door the roadwarrior Bekijk bericht
                  Mss gezien de huidige politieke toestand zou het geen slecht idee zijn het forum te her lemen nr Vlaamsdigital
                  Welke toestand?
                  bye, Maurice
                  https://on4bam.com/
                  Nikon D7500

                  Comment


                  • #10
                    Re: Vlaamsdigital?

                    idd ja autocorrectie op ipad, en ja, 'k moet bekennen dat ik er wel het nut van inzie om op te splitsen maar dan naar zwitsers model, er is 1 Zwitserland maar alle gewesten zijn verantwoordelijk voor hun eigen inkomsten, zodoende kan er geen sprake meer zijn van verdeelsleutel, geprofiteer, op die manier worden alle critici onmiddellijk de mond gesnoerd over Wallonië, verder ben ik ook van mening dat als je in wallonië bent je frans moet spreken, kom je als waal in Vlaanderen moet je Nederlands praten. Dat is beleefdheid en correct in mijn ogen. bovendien is mijns inziens iedereen welkom ,Nederlanders, Zuid Afrikanen, Egyptenaren, noem maar op, zo lang we mekaar begrijpen is het mij allemaal in orde eerlijk gezegd. Maar eerlijkheid boven alles mijns inziens.
                    een hele glasbak met daar achter een canon eos 7d body :-)

                    Comment


                    • #11
                      Re: Vlaamsdigital?

                      Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                      Welke toestand?
                      De slechte toestand van onze wegen he
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • #12
                        Re: Vlaamsdigital?

                        Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                        Welke toestand?
                        Welke politiek?
                        De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!

                        Comment


                        • #13
                          Re: Vlaamsdigital?

                          Oorspronkelijk geplaatst door the roadwarrior Bekijk bericht
                          idd ja autocorrectie op ipad, en ja, 'k moet bekennen dat ik er wel het nut van inzie om op te splitsen maar dan naar zwitsers model, er is 1 Zwitserland maar alle gewesten zijn verantwoordelijk voor hun eigen inkomsten, zodoende kan er geen sprake meer zijn van verdeelsleutel, geprofiteer, op die manier worden alle critici onmiddellijk de mond gesnoerd over Wallonië, verder ben ik ook van mening dat als je in wallonië bent je frans moet spreken, kom je als waal in Vlaanderen moet je Nederlands praten. Dat is beleefdheid en correct in mijn ogen. bovendien is mijns inziens iedereen welkom ,Nederlanders, Zuid Afrikanen, Egyptenaren, noem maar op, zo lang we mekaar begrijpen is het mij allemaal in orde eerlijk gezegd. Maar eerlijkheid boven alles mijns inziens.
                          Wel, dan heb ik goed nieuws. Dan zijn er een heel pak Vlamingen die die mening toegedaan zijn, die nooit meer op reis moeten. Bijna niemand van al die Benidormgangers spreekt spaans, een groot deel van die "walen-willen-geen-vlaams-leren" mensen spreken geen Frans, etc.
                          Het goede nieuws waarvan eerder sprake: als men nergens meer naartoe gaat waar men de taal niet van spreekt, dan kunnen ze hun centen in België verteren tijdens het verlof, en laten ze de lokale economie draaien. Oh, correctie... dan kunnen ze in Vlàànderen hun centen verteren, want de Ardennen en zo vallen ook af natuurlijk als je geen Frans spreekt.
                          Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

                          Comment


                          • #14
                            Re: Vlaamsdigital?

                            Er stond onlangs in " Der Spiegel" Duitslands invloedrijkste weekblad, een lezersbrief over België:


                            " - Als België verdampt (cfr:stopt met bestaan) dan kan:
                            - Wallonië naar Frankrijk gaan
                            - Vlaanderen naar Nederland
                            - Het Duitstalig gedeelte terug naar Duitsland

                            En wat met Brussel?

                            Heel eenvoudig, Brussel wordt verkocht aan de meestbiedende van de Noord-Afrikaanse landen. De bevolking is er al!
                            "

                            Maar dan: wat dan met "vlaanderendigitaal"
                            Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

                            Comment


                            • #15
                              Re: Vlaamsdigital?

                              Oorspronkelijk geplaatst door RichKE Bekijk bericht
                              Er stond onlangs in " Der Spiegel" Duitslands invloedrijkste weekblad, een lezersbrief over België:


                              " - Als België verdampt (cfr:stopt met bestaan) dan kan:
                              - Wallonië naar Frankrijk gaan
                              - Vlaanderen naar Nederland
                              - Het Duitstalig gedeelte terug naar Duitsland

                              En wat met Brussel?

                              Heel eenvoudig, Brussel wordt verkocht aan de meestbiedende van de Noord-Afrikaanse landen. De bevolking is er al!
                              "

                              Maar dan: wat dan met "vlaanderendigitaal"
                              Mss zou Vlaanderen EN Brussel best onafhankelijk worden...

                              Ps: ik ga op vakantie in de USA en spreek Engels, ik ga naar Monaco en spreek Frans, ik ga naar italie en spreek Italiaans... Ik zie geen probleem en bovendien is Engels en Frans de voertaal in een erg groot deel in de wereld. Punt is ik pas mij aan. Dat kan vaak niet gezegd worden over onze nieuwe Vlamingen of Walen!
                              een hele glasbak met daar achter een canon eos 7d body :-)

                              Comment

                              Working...
                              X