Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vlaamsdigital?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Vlaamsdigital?

Oorspronkelijk geplaatst door tommmm Bekijk bericht
    tja, à la limite zijn het allemaal dezelfde dieven die 60% van ons loon afpakken hoor... En van de resterende 40% die we verdoen, gaat er voor een groot deel NOG EENS 21% naar de staat...

En als Vlaanderen zogezegd onafhankelijk gaat worden, gaan we nog evenveel % kwijtzijn.. 't zal misschien niet meer voor een deel naar Wallonië gaan, maar 't zal wel aan andere dingen gespendeerd worden, maar dat ze het uit onze portemonnee gaan blijven stelen... Daar ben ik wel van overtuigd...
    Nagel op de kop tommmm
    En voor mensen die het kunnen qua loopbaan en leeftijd: bekijk het eens om op
    pensioen te gaan.
    Die moeten zich dan van veel miserie niets meer aantrekken.

En onze jeugdige en toekomstige werknemers gaan het een pakje moeilijker krijgen.
    Stel dat we een zelfstandig Vlaanderen zouden hebben.
    Stel dat die transfers stoppen....
    Wat gaat Vlaanderen dan met die "overschot" doen?
    Bekijk nu nog een keer het programma van dé Vlaamse partij
    Vooral het luik van de besparingen.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Nagel op de kop tommmm

Wat gaat Vlaanderen dan met die "overschot" doen?
      Ons duvelen met nog wat meer regelneverij zeker ?
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

en wat denken jullie van www.trekgat.vla ?

Ik verduidelijk want die mannen van de kaasvlakten gaan het anders niet snappen

trekken = foto nemen
        gat = gat
        .vla is de nieuwe tld die vlaanderen zou willen aanvragen bij ican.

dus de foto komt tot stand door te trekken door een gat en we zijn in vlaanderen dus .vla

voor de nederlanders ter verduidelijkking:

een trekgat is ook iets waar wind door komt. we denken dan vooral aan een open deur of een raam die op een kier staat.
        gezien al onze centen toch naar walonie vliegen is de ironie helemaal rond
        of je kan het forum ook zien als een plaats waar menig trekker (fotograaf) tot zijn trekken komt en zich kan ventileren. (wat dan ook weer slaat op het trekgat)

vroeger op de oude boerenbuiten had je nog toiletten met zo een houten plank met een gat in gezaagd boven een put, daar op gezeten kon het ook wel eens trekken aan je gat

dus mijn inziens is www.trekgat.vla de meest juiste benaming historisch gezien.

Comment

Eigenlijk zou de naam (om misverstanden te voorkomen) moeten worden veranderd in belgiumdigitalphotography.com
          Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

Comment

Nagel op de kop tommmm
            Vooral het luik van de besparingen.
            besparen
            Uitspraak: bəˈsparə(n) (bespaarde, heeft bespaard) Werkwoord 1 minder uitgeven of verbruiken.

Dat gaat nooit lukken.
            Last edited by Macroshopper; 27 juli 2011, 00:28.
            'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Die mooie Limburgse zwemster en vriendin van Johan Vansummeren versta ik met geen woord als die spreekt.
              Welke sporter versta je wel als die spreekt
              --------

Vrolijk België - Belgique Joyeuse stedeke van leute en plezier

Het gedicht Gastvrijheid in Belgie
              Never resist temptation or it could go away...
              Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door foto4fun Bekijk bericht
                Welke sporter versta je wel als die spreekt
                --------

Vrolijk België - Belgique Joyeuse stedeke van leute en plezier

Het gedicht Gastvrijheid in Belgie
                Haha ja
                Maar het gaat beter hoor de laatste jaren.
                Behalve met Merckx, die brabbelt nog altijd zoals vroeger.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Als die Antwerpenaar met zijn perfect uitgesproken klinkers, medeklinkers en Latijnse quotes mij op een briefje kan garanderen, met opleg uit zijn eigen portefeuille als 't niet zo is, dat ik meer geld krijg als ik eens een dagje moet stempelen op 't werk, dat ik weinig tot niks meer verlies als ik eens een paar dagen ziek ben, dat ik een beter pensioen zal hebben, dat ziekenhuiskosten drastisch verlagen, dat de loonkost omlaag en mijn netto inkomen omhoog gaat, dat alle andere uitgaven die we hebben op een niveau van veel ons omringende landen komt te liggen, etc. dan ben ik misschien bereid om na te denken of het nuttig is om een lapje grond ter grootte van een zakdoek in 2 te splitsen, en een halve zakdoek over te houden.
                  En iedereen maar klagen over de veel te hoge kosten van een koningshuis... terwijl al die vet betaalde pipo's in al die regeringen en deelregeringen ons ook een pak geld kosten. En veel meer dan het koningshuis doen ze ook niet, we wachten nog maar 14 maand op een regering. Een koningshuis blijft nog een beetje respect afdwingen in het buitenland. Maar een mompelende, zeeleeuwen kussende premier in "comboy" (zijn eigen woorden) pakje, vind ik niet echt een vertegenwoordiger om op reis te sturen.
                  Een niet nader te noemen olijkerd die doodleuk een jointje uit de schuif van zijn bureau haalt vind ik niet echt iemand waar belastinggeld naartoe moet gaan. Een overijverige jongen die zwart geld verbrand, moet niet van ons belastinggeld betaald worden. Kindermisbruikende geestelijken moeten niet van ons belastinggeld betaald worden.
                  Laat hen bovenstaande zaken eens goed bekijken, daarna eens goed bekijken hoeveel ministers we effectief nodig hebben, en het teveel afschaffen... En laat ons dan eens zien hoeveel er kan bespaard worden op jaarbasis.
                  En dat ze dan beginnen l°llen over de Frans sprekende medemens.
                  Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Daarom dat ik zei: als ze een tikje opletten
                    ================================================== ==================
                    Wat ik ergerlijk vind > Ik heb liever appelen OF peren.
                    Het eigenaardig gebruik van OF, ergens in de Vlaanderen.
                    En waar het OF moet zijn, zeggen ze ALS : "Ik weet niet ALS hij thuis is."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
                      en wat denken jullie van www.trekgat.vla ?

Ik verduidelijk want die mannen van de kaasvlakten gaan het anders niet snappen

trekken = foto nemen
                      gat = gat
                      .vla is de nieuwe tld die vlaanderen zou willen aanvragen bij ican.

dus de foto komt tot stand door te trekken door een gat en we zijn in vlaanderen dus .vla

voor de nederlanders ter verduidelijkking:

een trekgat is ook iets waar wind door komt. we denken dan vooral aan een open deur of een raam die op een kier staat.
                      gezien al onze centen toch naar walonie vliegen is de ironie helemaal rond
                      of je kan het forum ook zien als een plaats waar menig trekker (fotograaf) tot zijn trekken komt en zich kan ventileren. (wat dan ook weer slaat op het trekgat)

vroeger op de oude boerenbuiten had je nog toiletten met zo een houten plank met een gat in gezaagd boven een put, daar op gezeten kon het ook wel eens trekken aan je gat

dus mijn inziens is www.trekgat.vla de meest juiste benaming historisch gezien.
                      Ironie ten top in deze initieel ironisch bedoelde topicstart die nog maar eens uitmondt in een maatschappelijke discussie die hier net echt thuishoort... waar chit chat al goed voor is

voor trekgat.vla
                      * Canon 5DmkIII + 5D mkII - 70-200 f/2.8 IS II L - 24-70 f/2.8 L - 85 f/1.8 - 50 f/1.2L -580EXII-mac-my website-my facebook page-my flickr*

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
                        Als die......................
                        .........................
                        ............................
                        ............................ medemens.
                        je haalt tè veel onderwerpen aan en dat leest niet lekker.
                        verhaal wordt zo ook veel te lang.
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                          je haalt tè veel onderwerpen aan en dat leest niet lekker.
                          verhaal wordt zo ook veel te lang.
                          grt,bouk.
                          14°C en zwaar bewolkt.
                          (toeme, verkeerde topic bouk )
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ludovicus Bekijk bericht
                            Hahahaha, ja.

Kijk, bij oudere mensen is dat niet erg.
                            Dat is rap vergeten of dat hoor ik zelfs nog niet eens.

Maar onze jeugd bijvoorbeeld en zelfs de iets wat oudere jeugd.
                            Wat doen die en leren die op school.
                            En dat kan ik toch moeilijk begrijpen OF aannemen.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ludovicus Bekijk bericht
                              Hoe vaak hoor je van mensen uit de Vlaanders : "dat is GEEN waar..... "

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jojoken Bekijk bericht
                                Hoe vaak hoor je van mensen uit de Vlaanders : "dat is GEEN waar..... "
                                of..."terug" een goeie?
                                wij zeggen....weer een goeie.
                                grt,bouk.
                                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
                                X