Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Oorspronkelijk geplaatst door SuperdaantjeBekijk bericht
En wat is de reden dat je enkel een link post en dan ook nog eens zo'n kwaliteits krant
Sorry, dat ik de telegraaf lees...duizendmaal excuus hiervoor...zal het nooit meer doen
Duizendmaal sorry dat ik zomaar een link zet zonder de reden erbij te vermelden...en dan nog wel uit de telegraaf
Maar als goedmakertje...ik lees ook AD, Volkskrant etc....hopelijk ben je nu gerust gesteld.
Last edited by Mullie; 25 juli 2011, 17:19.
Reden: Stukje aanvulling...goedmakertje
Ik vind dit een leuk verhaal voor de nerds; maar storm in een glas water voor het grote publiek, opgeblazen door websites zoals Engadget, Tweakers en consoorten die in de komkommertijd hiermee hun pageviews kunnen opkrikken.
Ook leuk voor Charlie Miller, die lekker veel exposure krijgt voor zijn security consultancy.
Hoe zal die malware zich in de chip nestelen ? Via een valse firmware update, en die moet van een onbetrouwbare bron komen.
Hoe groot is het risico ?
Kwasi nul, want hoeveel mac-gebruikes installeren firmware updates die niet via Apple het systeem binnenkomen, àls ze al firmware updates installeren.
T
Last edited by trbt555; 25 juli 2011, 20:16.
Reden: dikke vingers
Comment