Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Die verzamelen hun schatkist aan e-mailadressen nabi.
Daar valt dus NIETS te downloaden.
En ik had die site gisteren reeds gevonden
==============================================
FW3 kan je "draaien" op bijv. een pc 286.
Het is een dos-programma.
Ik had ook een oplossing gevonden via "dosbox" of via een "fwpatch".
De huidige pc's zijn dus veel te snel.
Voordeel is dat je die 2 in XP kunt draaien.
Ben er een hele tijd mee bezig geweest en toen moest ik vaststellen dat mijn
"system 1 disk" onleesbaar was geworden.
Dus ik zit nu potvast.
Ik heb ook gene originele schijfjes meer.
Heb wel nog FWII (FW2) op grote floppy's.
Kan ik geen FW3 mee lezen he en ik heb geen diskette-lezer voor deze floppy's.
Je hebt nog nooit gehoord van 10minutemail, tempomail, en consoorten, zeker?
Leg het mij even uit dan weet ik het ook he nabi
(Heb even gegoocheld en ik snap het nu.)
Gezien de context van jouw tekst die ik hier quote, krijg ik de indruk alsof je me even iets
wilt duidelijk maken of dat je me met opzet in de maling wilde nemen met jouw vorige antwoord of die verwijzing naar die site.
Wat helpt mij dat vooruit of ik die "consoorten" ken of niet ken?
Jou in de maling nemen? Dat maak je er zelf van. Ik zou niet durven.
Wat een "fake mail" helpt? Simpel. Registreer en geef een "fake" mailadres op. (Ik vul eerst dat adres in en daarna "mijn" gegevens die dus gelijk zijn aan dat mailadres Werkt tot nu toe altijd en ik ben nog altijd spamvrij - hout vasthouden )
Op die manier blijft je echte mailadres dus verborgen en krijg je toch eventuele activatiemail door gedurende 10 minuten of 4 uur of de tijd die je zelf bepaalt. Downloaden maar en vergeten. Opnieuw iets nodig? Zelfde procedure, want je vorige gegevens zijn weg.
Duidelijk nu?
Wat je ook had kunnen doen is een hotmail of gmail of yahoo of ... adres maken en dat voorbehouden voor dergelijke je-kan-mits-registratie-websites.
Jou in de maling nemen? Dat maak je er zelf van. Ik zou niet durven.
Wat een "fake mail" helpt? Simpel. Registreer en geef een "fake" mailadres op. (Ik vul eerst dat adres in en daarna "mijn" gegevens die dus gelijk zijn aan dat mailadres Werkt tot nu toe altijd en ik ben nog altijd spamvrij - hout vasthouden )
Op die manier blijft je echte mailadres dus verborgen en krijg je toch eventuele activatiemail door gedurende 10 minuten of 4 uur of de tijd die je zelf bepaalt. Downloaden maar en vergeten. Opnieuw iets nodig? Zelfde procedure, want je vorige gegevens zijn weg.
Duidelijk nu?
Wat je ook had kunnen doen is een hotmail of gmail of yahoo of ... adres maken en dat voorbehouden voor dergelijke je-kan-mits-registratie-websites.
De zaak is dat je er niets kan downloaden na registratie.
Probeer maar.
Aaah. Ok!
Ik had geen idee. Ik wist niet dat je er al geweest was en dat je al software had gekregen he
Bij mij loopt het telkens fout.
Bij mij nu ook
Ik ben wel al een tijdje niet meer op Vetusware geweest, maar enkele spelletjes en wat oudere programmatuur heb ik er toch op de beschreven wijze gehaald.
Volgens de commentaren is de error ook niet nieuw De site wordt misschien niet meer onderhouden?
Comment