Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Is dit nu weer serieus of niet ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Is dit nu weer serieus of niet ?

Ik heb er zo mijn twijfels over....

Welcome to Hotmail
    The efficient way to do email

We are upgrading our database to serve you better. Due to the congestion in our Hotmail servers there would be removal of all unused Hotmail Account. You will have to confirm if your E-mail is still active by filling out your log in information below after clicking the reply button, or your account will be suspended within 48 Hours for security reasons.

Name: ........................................

User Name...................................

Password: ....................................

Date of Birth ..................................

Country or Territory.........................
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

Re: Is dit nu weer serieus of niet ?

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
    Is dit nu weer serieus of niet ?
    dat zal je vlug ondervinden se; Welcome to Hotmail The efficient way to do email
    Never resist temptation or it could go away...
    Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel

Comment

ROFL, als ze al je paswoord vragen weet je al genoeg zeker?
      In geval van twijfel kan je best ook een volmacht op je bankrekening er nog bij geven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
        ROFL, als ze al je paswoord vragen weet je al genoeg zeker?
        In geval van twijfel kan je best ook een volmacht op je bankrekening er nog bij geven.
        Awel ja, daarom heb ik niet gereageerd en normaal gezien zou ik dus nu ook geen hotmail meer hebben !

Tssss....ik weet wel dat ik geen paswoorden zo maar mag doorgeven, maar het hele gevalletje lijkt toch redelijk "echt", niet ?
        ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
        Si non, on devient bonbon
        Et les gens nous mangent !"

Comment

maar het hele gevalletje lijkt toch redelijk "echt", niet ?
          Nope....

Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

Comment

maar het hele gevalletje lijkt toch redelijk "echt", niet ?
            Als jij da redelijk echt vind

is zeer oud en toch trappen er nog in.
            Never resist temptation or it could go away...
            Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel

Comment

Awel ja, daarom heb ik niet gereageerd en normaal gezien zou ik dus nu ook geen hotmail meer hebben !

Tssss....ik weet wel dat ik geen paswoorden zo maar mag doorgeven, maar het hele gevalletje lijkt toch redelijk "echt", niet ?
              Ik heb altijd gedacht: daar loopt toch niemand in, zo doorzichtig maar sinds ik op dit forum kom ben ik mijn mening gaan herzien, hoe transparant alles toch mag zijn voor Phishing zijn er nog steeds twijfelaars en mensen die het geloven. Er is nog weinig scepticisme

Comment

Meen je dat echt of is dit sarcastisch? Ik hoop op het laatste maar vrees het eerste.

Geen enkel bedrijf vraagt je logingegevens, daar kan je van uit gaan. Kijk een waar de link naar wijst in die mail of kijk naar het adres waar je moet antwoorden dan weet je genoeg.
                bye, Maurice
                https://on4bam.com/
                Nikon D7500

Comment

uit niewsgierigheid heb ik je me juist ingelogd op mijn hotmail, waar ik al 2 jaar niet meer op was. Er stonden +/- 2000 reclame (spam)mails in. Ondertussen alles verwijderd, maar dat berichtje wat jij daar gehad hebt heb ik hier niet gezien. Van zulke mailtjes of berichten blijf je zeker af, maar dat weet elke logisch nadenkende mens, niet?

btw mijn account bestaat dus nog....
                  Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

Comment

Echt ... wel niet

Voor zo een mail is er eigenlijk maar 1 regel. Een bedrijf komt je niet naar je gegevens vragen nadat je je ingeschreven hebt. Ze hebben die.

Als je echt nog twijfels hebt, ga dan naar de site van het bedrijf, via je bookmarks, of door de url in te tikken. Nooit een link in de mail gebruiken. Daar kan je dan nakijken of je informatie kan vinden over die mail. Paypall stuurt bijvoorbeeld mails als ze hun gebruikersvoorwaarden veranderen. In dat geval staat dat ook gewoon op hun website.

Comment

Working...
                    X