de iPad ?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kinepolis reservatie maken, kan dat niet met...
Collapse
X
-
-
Re: Kinepolis reservatie maken, kan dat niet met...
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtOok niet met de Galaxy Tab (lees Android) ... de menu's blijken niet volledig compatibel te zijn.
Nu zal ik me TOCH nog moeten gaan rechtzetten en naar mijne laptop moeten lopen.
Enfin, die mannen met hunne Transformer zijn dus ook gejost!”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
Si non, on devient bonbon
Et les gens nous mangent !"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk berichtEnfin, die mannen met hunne Transformer zijn dus ook gejost!There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk berichtToch niet, wij gebruiken dan Splashtop Remote HD . . . dan kunnen we gewoon blijven zitten . . .
Maar met toetsenbord en muisbediening iets simpelder.Last edited by VerSeg; 24 juli 2011, 02:45.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk berichtBuh, marcheert hier toch blijkbaar..Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtHeummmm ... hoe heb jij die screenshot genomen als ik vragen mag?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk berichtGewoon naar de site gesurft en op de screenshot-knop op de dock gedrukt (F7). Bij instellingen kun je kiezen of de transformer een screenshot neemt als je de "taskswitcher-toets" ingedrukt houdt. (instellingen, scherm, screenshot)
Met Android 2.x was dat mogelijk maar met de 3.x niet ... ik spreek over Samsung in dit geval. Feit is dat het niet kan door Android, het is niet Samsung dat de beperking oplegt.
Maar die transformer is ook 3.x ... keybord doet er dus alles aan in dit geval.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
Comment