Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

html kenner gezocht

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• html kenner gezocht

Beste leden,

ik heb een website waarvan de domeinnaam aangekocht is via priorweb, ik heb niet gekozen voor een hostingspakket maar voor url forwarding.
    Nu heb ik het probleem dat die website op de iPad / iPhone niet goed opent, ik kan er namelijk niet scrollen. Open ik de site via het oorspronkelijke adres dan lukt het scrollen perfect.
    Na contact met de helpdesk van Priorweb kreeg ik te horen dat dit probleem te wijten was aan de aanwezigheid van "iframe"-code in mijn website. Na verder onderzoek blijkt dat die iframe code niet uit mijn site komt, maar uit de pagina die priorweb toevoegd om de url forwaring toe te passen.

hun oplossing bestaat er uit om mijn code met een redirect code aan te passen.
    persoonlijk vind ik dit maar niets dat de oorspronkelijke url op die manier zichtbaar wordt.

Bestaat er aan andere oplossing?
    Bestaat er eventueel een oplossing zodat enkel op de iPad die redirect toegepast wordt?

de code die ik momenteel toegevoegd heb:

<script type="text/javascript">
    if (top.location.href != self.location.href)
    top.location.href = self.location.href;
    </script>

Ik moet eerlijkheidshalve toegeven dat ik die code via google gevonden heb. kan deze code aangepast worden zodat ze enkel op de iPad werkt?

De website zelf is in rapidweaver gemaakt. Tuurlijk zou ik beter in pure html werken, maar voor die keren dat ik het maar nodig heb kan ik er m'n tijd beter besteden dan html te leren, dus opmerkingen in die gerne helpen me niet vooruit
    Fuji X-E1 - 18-55mm
    facebook

Re: html kenner gezocht

Welkom in de wondere (en harde) wereld van www.
    Neem je een echte hosting en bespaar je dergelijke misere.

PS: informeer je goed hoe je best alles appart neemt zoals registration, dns, hosting,... of ze gaan je wel een oor aannaaien.

Comment

is dat goedkoper dan een domein pakketje van 50€

grts
      Last edited by korandoke; 24 juli 2011, 00:12.
      je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
      www.korandoke.be

Comment

Als je host op een apache server draait kun je vragen om de forwarding via htaccess te doen. Javascript forwarding wordt vaak geblokeerd en iframe's zijn zo wie zo al een grote "no no".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door korandoke Bekijk bericht
          is dat goedkoper dan een domein pakketje van 50€

grts
          50 euro voor een domein met forwarding? ben je ook dik in de zak gezet denk ik zo.
          Ik betaal nog niet zoveel voor 10 jaar voor een .net of mijn .info domeinen.

Zoals ik al zei, welkom in the world of sharks.

Comment

Working...
          X