Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Link controleren

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Link controleren

In dit topic werkt de url "draaiboek voor Shooting days" niet. De pagina opent en sluit direct terug.

Verwijder dit berichtje maar eens het probleempje opgelost is.

Edit: Draaiboek SD.pdf laad ook niet. (hier dus)

Edit2: De pdf files zitten blijkbaar in de firefox downloads, waarschijnlijk ergens een verkeerde instelling waardoor ze niet automatisch openen zoals andere pdf links. Misschien best veranderen, iemand die niets van een pc kent vind die files nooit.
    Last edited by CIB; 23 juli 2011, 15:27.
    Nikon D5100 + 18-105mm VR
    Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.

Re: Link controleren

Ik ken niks van pc's, maar kan die files perfect openen en lezen Niks mis mee lijkt me.

Comment

ligt het niet aan de browser dat hij die pdf files opslaat en ze niet opent in een browservenster?
      Fuji X-E1 - 18-55mm
      facebook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
        Ik ken niks van pc's, maar kan die files perfect openen en lezen Niks mis mee lijkt me.
        werkt hier ook prima.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door davy81 Bekijk bericht
          ligt het niet aan de browser dat hij die pdf files opslaat en ze niet opent in een browservenster?
          Nee, als ik op andere links naar een pdf klik openen die wel in een nieuw tabblad.

@sannepoes: m'n pa kan ook met een pc "werken" maar je moet wel 100x uitleggen dat je een programma ook kan starten door op de windows (starten) knop te klikken en daar te kijken als er geen link op het bureaublad of in de quickstart staat.
          Ik vermoed dat dat wel voor meerdere personen zo zal zijn aan de "hoe post ik een foto" vragen te zien (wat voor mensen die geregeld een pc gebruiken ook simpel is).
          Last edited by CIB; 23 juli 2011, 17:50.
          Een beroeps kijkt hoeveel hij er aan kan verdienen. Een amateur zorgt ervoor dat hij de duurste spullen heeft. Een fotograaf kijkt naar het licht.

Comment

ga je proberen dit record te verbeteren?
            Forum voor discussies, vragen en antwoorden over digitale camera's. Bijvoorbeeld: Hulp en advies bij aanschaf van een nieuw toestel, problemen bij de bediening of gebruik, etc ...

---
            snap niet goed waar je mee bezig bent hoor?
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              ga je proberen dit record te verbeteren?
              Forum voor discussies, vragen en antwoorden over digitale camera's. Bijvoorbeeld: Hulp en advies bij aanschaf van een nieuw toestel, problemen bij de bediening of gebruik, etc ...

---
              snap niet goed waar je mee bezig bent hoor?
              grt,bouk.

Ik zal dit maar klasseren bij al je andere idiote opmerkingen die ik al van jou gelezen heb...
              Last edited by CIB; 25 juli 2011, 06:56.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
                Er is ook niets mis met de links
                Je kan dmv instellingen in je browser en/of programma dat je gebruikt om een PDF te lezen het bestand downloaden of openen.

Comment

aangezien dit topic niet over een SD handelt, verhuizen we de boel naar C&C

Comment

Een poging ...

De link werkt perfect , niks mis mee ...
                    Gebruik je misschien Google Chrome? Dan staat de pdf onderaan in je downloadbalk. Als je daarop klikt, dan opent de pdf zonder problemen ...

Jaja
                    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Ik gebruik Firefox, pdf files op andere websites openen wel in een nieuw tabblad, dus aan mn browser kan het niet liggen.
                      Voor mij geen probleem, ik weet ze staan, maar anderen misschien niet.

Comment

Working...
                      X