Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lcd-led tv aankopen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: lcd-led tv aankopen

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
    Nee... Ik heb zelf een 3-tal jaar geleden een redelijk duur ding gekocht, maar dat was meer omdat het ding er een stuk beter uitzag dan de overige toestellen, en het het enige toestel was dat ook een degelijke klank gaf. De beeldkwaliteit is uiteraard ook dik in orde. Maar zelfs met die degelijke klank, beluister ik films toch met de aangesloten stereo.
    Het is wel zo dat die duurdere toestellen betere componenten gebruiken. Je kan niet verwachten dat een heel goedkoop toestel even degelijk is dan 1 uit de dure serie. En ook niet vergeten dat alle merken wel types leveren in de goedkope, middel en topserie. LG levert evengoed goeie dingen (naast rommel). Samsung was vroeger ook een buchtmerk, maar dat is nu al veel veranderd...
    Als je nu een 32" toestel koopt van 300€ zal je nog altijd rommel kopen (toch als je het vergelijkt met een toestel van een 900€)...
    Een merk dat hier niet veel genoemd wordt is Sharp. De LCD-panels van hen zijn nochtans van heel degelijke kwaliteit...
    3 jaar geleden zal wel een ander verhaal zijn dan nu. Voor de prijs van het toestel dat je toen kocht zal je nu waarschijnlijk maar de helft tot een derde van de prijs betalen. En de kwaliteit zal er bovendien ook op vooruit gegaan zijn. Zoals hier al gezegd is Pionier, een paar jaar geleden één van de duursten, nu in handen van een zogenaamd alledaags merk. Ik vermoed dat de reden is dat die super dure TV's nu minder verkopen dan vroeger.
    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
      3 jaar geleden zal wel een ander verhaal zijn dan nu. Voor de prijs van het toestel dat je toen kocht zal je nu waarschijnlijk maar de helft tot een derde van de prijs betalen. En de kwaliteit zal er bovendien ook op vooruit gegaan zijn. Zoals hier al gezegd is Pionier, een paar jaar geleden één van de duursten, nu in handen van een zogenaamd alledaags merk. Ik vermoed dat de reden is dat die super dure TV's nu minder verkopen dan vroeger.
      Denk aan de drie "P's"... Pol
      Pioneer, Panasonic, Philips.
      (nu dus zonder Pioneer)

Het is mijn overtuiging maar een goede plasma blijft zijn geld kosten.

Veel wordt opgevangen door nieuwe toeters en bellen zoals men dat zegt.
      Je krijgt er enorm veel mogelijkheden bij die het toestel aantrekkelijker maken.
      Mijn puntje is dan wel, wie gaat dat allemaal gebruiken met zijn tv.

Of de kwaliteit beter wordt weet ik nog niet zo.
      De technieken zullen wel progressie maken.
      En van een LCD kan je nog geen plasma maken.

En laat ons een kat maar een kat noemen
      Geld speelt natuurlijk een rol.

Onze oud collega kocht zijn eerste plasma Pioneer voor ong. 5000 euro....
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom Bekijk bericht
        Hahaha... wat een onzin!
        Koop jij maar lekker duur, dan hou ik het wel goedkoop en goed
        De Lidl en de Aldi vind je zeker ook niks
        Het hangt er van af wat je wil. Goedkoop en goed bestaat niet. Goedkoop en degelijk wel, maar het hangt er volledig van af waar je je norm stelt.
        Voor bepaalde zaken zet ik die hoger, dan voor andere : nog altijd de keuze die je als consument zelf maakt.
        Mocht het zo zijn dat goedkope dingen de kwaliteit halen van de topmodellen, dan zouden die toppers gewoon niet meer verkopen.
        Op een bepaald ogenblik is de prijsverhoging wel niet meer in verhouding met de kwaliteitsverhoging. Of je die extreem hoge prijzen dan nog wil betalen, moet je uitereraard zelf uitmaken.
        Maar denken dat een 32" LCD voor 269€, het niveau haalt van eentje van 1000 € : denk maar snel iets anders... Mijn vader heeft onlangs een TV'tje gekocht van een 350 €. Ik hoef die echt niet naast de mijne plaatsen om te weten welke beter is. Maar ze spelen dan ook in een andere leaque... Voor de prijs is het een degelijk toestel, maar als je de prijs vergeet...
        Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
          Geen last van ghosting Kaneda?
          Nope.
          Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
            Nope.
            Ok, goed om te horen
            Uw tv heeft een responstijd (normaal): 2 ms

Een plasma zit op ong. 0,001 ms
            Last edited by theokus; 12 augustus 2011, 01:27.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Een repeater op de kop kunnen tikken?

Dat je met goedkoop goed zit ... zie ik aan je website.
              Ik weet niet waar je die vandaan hebt gehaald, maar dat is niet mijn site!
              Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
              Cybershot Photo Website!

Comment

Ik weet niet waar je die vandaan hebt gehaald, maar dat is niet mijn site!
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Ja maar dat is niet de site die hij aangaf
                  Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
                  Cybershot Photo Website!

Comment

Ja maar dat is niet de site die hij aangaf
                    Ok Tom
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

LG gaat zich ook eens smijten in het dure segment. En daar praten ze niet meer over LCD of plasma : link...
                      Nu : het zal nog niet voor morgen zijn...
                      Groeten,

Polleke

Comment

Ik heb het juist ook gelezen.

Comment

Ok, goed om te horen
                          Uw tv heeft een responstijd (normaal): 2 ms

Een plasma zit op ong. 0,001 ms
                          Als je ghosting het meeste ziet bij voetbal- en tennismatchen, dan zit ik goed. Ik kijk daar toch nooit naar (bovendien haat ik koning voetbal). Voor de rest geen klachten...
                          Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                            Als je ghosting het meeste ziet bij voetbal- en tennismatchen, dan zit ik goed. Ik kijk daar toch nooit naar (bovendien haat ik koning voetbal). Voor de rest geen klachten...
                            Ah... ik kan volgen
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                              En dondedag weet ik u te zeggen of hij suckt of niet.

Grtz, RF
                              Ze hebben hem donderdag afgeleverd zoals voorzien.
                              En nu kan ik dus antwoorden bij ondervinding.
                              Hij "suckt" dus duidelijk niet, niet bij voetbal,tennis, F1 of wat dan ook.
                              Spookbeelden al evenmin, maar wat wel duidelijk opvalt is dat bij oude opnamen de mindere kwaliteit van het beeld erg opvalt, maar dit is waarschijnlijk te wijten aan de grootte van het scherm.
                              We zijn super tevreden met deze koop en dat hadden we al veel langer moeten doen.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                              Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                                Ze hebben hem donderdag afgeleverd zoals voorzien.
                                En nu kan ik dus antwoorden bij ondervinding.
                                Hij "suckt" dus duidelijk niet, niet bij voetbal,tennis, F1 of wat dan ook.
                                Spookbeelden al evenmin, maar wat wel duidelijk opvalt is dat bij oude opnamen de mindere kwaliteit van het beeld erg opvalt, maar dit is waarschijnlijk te wijten aan de grootte van het scherm.
                                We zijn super tevreden met deze koop en dat hadden we al veel langer moeten doen.

Grtz, RF
                                Allee, je bent gered
                                Die oude opnames; kan misschien aan het formaat liggen?
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

Comment

Working...
                                X