Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lcd-led tv aankopen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: lcd-led tv aankopen

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
    De Samsung 8000 LED reeks ziet er mooi uit in de winkel hoor, maar ik heb hem niet aan het werk gezien bij donkere/snelle scenes. De 7000 reeks heb ik wel aan het werk gezien en die suckt dus.
    De 8000 en de 7000 series zijn precies dezelfde, er zijn enkel kleine afwijkingen in de afwerking.
    Zo heeft de 8000 serie een metalen rand, de 7000 serie is in doorzichtig kunststof.
    Binnenin zijn ze identiek.
    En dondedag weet ik u te zeggen of hij suckt of niet.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

voor wie het niet weet LG was vroeger Goldstar.Wat er nu is we zitten in een wegwerpmaatschappij en diegene die 5000 euro aan een toestel uitgeven zijn zeldzamer geworden .Binnenin is er wel degelijk een verschil in materiaalgebruik tussen dure en goedkope merken wat niet wil zeggen dat duurkoop niet in panne kan vallen .Ikzelf heb ook nog een Loewe 82 cm van 10 jaar oud die nog dagelijks speelt en het toestel heeft nog nooit een defect gehad kostte indertijd meer dan 2000 euro.

Comment

Ben ook van oordeel dat men niet veel meer dan 1000€ moet uitgeven aan een TV.Is het verschil in beeldkwaliteit dan zoveel beter bij een toestel van enkele duizenden euros ?
        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
          Ben ook van oordeel dat men niet veel meer dan 1000€ moet uitgeven aan een TV.Is het verschil in beeldkwaliteit dan zoveel beter bij een toestel van enkele duizenden euros ?
          Toen ik TV's aan het vergelijken was alvorens de Panasonic plasma gekocht te hebben heb ik de Pioneer nog zien spelen. De prijs was een stuk hoger als de Panasonic (mijn Pana heeft bijna 3 jaar geleden €2.100 gekost) en de Pioneer speelde duidelijk nog enkele klassen horen maaaaaaar nu komt het. Het verschil zie je pas als je ze naast elkaar zet. ben je, zoals ik, een Panasonic plasma gewoon dan kijk ik niet meer om naar Pioneer omdat het vergelijk er is en voor mij deze TV onovertroffen prijs/kwaliteit is/was. Ook vandaag zou ik dezelfde keuze maken (Panasonic plasma) maar dat is dus zoals eerder gezegd voor iedereen anders.
          De TV (beeldbuis) bij mijn ouders is een JVC en speelt na 15 jaar nog maar de kwaliteit is reeds bedroevend laag te noemen. Ja, HerelsTom, hij speelt nog maar is niet meer wat men anno 2011 mag verwachten.
          Men kan met een Nikon D3100 met kitlens mooie foto's maken maar maak je dan een foto van dezelfde scene met een D3 en een kwaliteitsglas erop ga je zeker het verschil werken (door dezelfde fotograaf).

Comment

He het nu zit weet ik niet maar een 20 jaar geleden werden van de fabrikanten door bepaalde merken eisen gesteld aan de emissies van de beeldbuizen .En bbuisfabrikanten verkochten de beste beeldbuizen aan de gerenomeerde merken . De eerste jaren was dat verschil niet te zien , maar na wat jaren was er wel een verschil in beeldkwaliteit .Zo was er vroeger sie.a SB. en Ph...ps de binnenkant was identiek maar de kwaliteit van de beelbuis was wel verschillend , en dat uitte zich op latere leeftijd.
            Hoe het nu zit met plasma en lcd weet ik niet daar ik niet meer proffessioneel bezig ben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
              Nee... Ik heb zelf een 3-tal jaar geleden een redelijk duur ding gekocht, maar dat was meer omdat het ding er een stuk beter uitzag dan de overige toestellen, en het het enige toestel was dat ook een degelijke klank gaf. De beeldkwaliteit is uiteraard ook dik in orde. Maar zelfs met die degelijke klank, beluister ik films toch met de aangesloten stereo.
              Het is wel zo dat die duurdere toestellen betere componenten gebruiken. Je kan niet verwachten dat een heel goedkoop toestel even degelijk is dan 1 uit de dure serie. En ook niet vergeten dat alle merken wel types leveren in de goedkope, middel en topserie. LG levert evengoed goeie dingen (naast rommel). Samsung was vroeger ook een buchtmerk, maar dat is nu al veel veranderd...
              Als je nu een 32" toestel koopt van 300€ zal je nog altijd rommel kopen (toch als je het vergelijkt met een toestel van een 900€)...
              Een merk dat hier niet veel genoemd wordt is Sharp. De LCD-panels van hen zijn nochtans van heel degelijke kwaliteit...
              Last edited by polleke_cgc; 11 augustus 2011, 19:59.
              Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
                He het nu zit weet ik niet maar een 20 jaar geleden werden van de fabrikanten door bepaalde merken eisen gesteld aan de emissies van de beeldbuizen .En bbuisfabrikanten verkochten de beste beeldbuizen aan de gerenomeerde merken . De eerste jaren was dat verschil niet te zien , maar na wat jaren was er wel een verschil in beeldkwaliteit .Zo was er vroeger sie.a SB. en Ph...ps de binnenkant was identiek maar de kwaliteit van de beelbuis was wel verschillend , en dat uitte zich op latere leeftijd.
                Hoe het nu zit met plasma en lcd weet ik niet daar ik niet meer proffessioneel bezig ben.
                Pioneer (tv-plasma) is in handen van Panasonic.
                En Pioneer maakte de beste plasma's.

Het is ook een oeroude regel: kwaliteit is duurder
                Dat was vroeger zo, nu en dat zal zo blijven François.

Ik gun iedereen hier het beste dat er is.
                Maar dan zie je veel vragen die eigenlijk om een bevestiging vragen en ik ga overdrijven,
                of een fototoestel van 500 euro even goed is als eentje van 2500 euro.
                Bij lenzen is dat nog erger.
                Kwaliteit gaat nooit samen met goedkoop
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                  Pioneer (tv-plasma) is in handen van Panasonic.
                  En Pioneer maakte de beste plasma's.

Het is ook een oeroude regel: kwaliteit is duurder
                  Dat was vroeger zo, nu en dat zal zo blijven François.

Ik gun iedereen hier het beste dat er is.
                  Maar dan zie je veel vragen die eigenlijk om een bevestiging vragen en ik ga overdrijven,
                  of een fototoestel van 500 euro even goed is als eentje van 2500 euro.
                  Bij lenzen is dat nog erger.
                  Kwaliteit gaat nooit samen met goedkoop
                  Hahaha... wat een onzin!
                  Koop jij maar lekker duur, dan hou ik het wel goedkoop en goed
                  De Lidl en de Aldi vind je zeker ook niks
                  Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
                  Cybershot Photo Website!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom Bekijk bericht
                    Hahaha... wat een onzin!
                    Hahaha aha
                    De desktop-computers van de Aldi zijn zeker niet slecht Tom.
                    En zoals ik zei: als je tevreden bent dan is toch alles opgelost he.
                    Maar voor een goede plasma moet je niet in de Aldi zijn hoor.
                    De patatten zijn er beter
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Hahaha... wat een onzin!
                      Wie lacht er nu als een boer?

Het is zelden dat je met het goedkoopste iets deftig hebt.
                      Maar ja, ge hebt er ook die elke cent in twee zouden bijten.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht

Goed amusement is ook wat waard he VerSeg
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht

Ik lach niet als een boer hoor, dat doe jij wel als blijkt dat je geld op is
                          Doe jij maar lekker deftig dan hou ik het wel goedkoop en goed
                          Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
                          Cybershot Photo Website!

Comment

Een repeater op de kop kunnen tikken?

Dat je met goedkoop goed zit ... zie ik aan je website.

Last edited by VerSeg; 11 augustus 2011, 21:25.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

Comment

Ik lach niet als een boer hoor, dat doe jij wel als blijkt dat je geld op is
                              Excuseer dat ik tussen kom.
                              Tom, je gaat toch niet gans jouw centen in een tv steken he
                              Wat me ook interesseert is hoe zo'n lcd-led echte HD weergeeft....
                              Ik vraag geen advies he Tom maar het interesseert me wel
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Hahaha... wat een onzin!
                                zeker niets van apple kopen dan
                                dat is voor zijn geld veel te duur

Comment

Working...
                                X