Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lcd-led tv aankopen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: lcd-led tv aankopen

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
    Heb het nog nooit gebruikt. Je moet wel zorgen dat je genoeg geheugen hebt ! Bij veel toestellen betekent dat, dat je een USB-stick moet bijsteken om BD live te kunnen gebruiken. De duurdere toestellen hebben dat geheugen standaard. Of je LG die USB-stick nodig heeft : zie handleiding .

Zou het eigenlijk zelf ook eens moeten testen...
    Aha, zo zit dat.
    Bedankt!
    En ook gevonden...

BD-Live
    De LG BD serie kan worden verbonden met internet. Zo kan extra content worden gedownload, denk hier aan de door de producent extra aangeboden filmcontent die u direct naar uw usb geheugen kunt downloaden voor extra gebruiksgemak. In de toekomst zal BD-Live ons de mogelijkheid bieden deel te nemen aan on-line quizzen, en vrienden uit te dagen voor de door filmfabrikant aangeboden bonusspellen bij een film. Kortom, er zijn legio nieuwe media die u van uw Blu-ray Disc met behulp van uw BD live functie zult ontdekken.
    Last edited by theokus; 3 augustus 2011, 13:05.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

http://www.blu-raystats.com/Stats/Stats.php

Er is een filter "has BD-Live" om te zien welke films die optie hebben.

Comment

dus echt nodig is het niet , aangezien ik geen extra ethernet heb lopen in de muren
        in de handleiding vond ik ook al niet deftig wat het nut was en dat blijkt nu hehe

Comment

Volgens mij kan je op die Samsung alleen maar Apps ontvangen (YouTube FACEBOOK, Buienradar etc.etc)...afhankelijk welke type dat je hebt kan het alleen gekabeld/wifi.
          Zoon heeft een Samsung 32 UED6200 en die kan alleen maar gedraad volgens de verkoper ( of misschien nog een of ander iets erbij kopen voor WIFI)

Comment

Op mijn Philips blu-ray kan je gewoon surfen ook. Niet dat het handig is, want je url's ingeven op de GSM-manier is nu niet echt de meest prettige methode...
            Ook de mediaplayer voor streaming media werkt behoorlijk traag (hoewel het wel werkt).
            Nu : ik heb die bluray gekocht om DVD's en blurays weer te geven, dus belangrijk vind ik dit langs geen kanten.
            Voor mij mag een GSM dienen om te bellen, een auto om te rijden, een PC om oa te internetten, en een TV, om naar TV te kijken, zeker ...
            Vandaag laat men alles voor alles dienen : dus die auto, daar moet je ook kunnen internetten en films bekijken, een GSM gebruik je toch om foto's en filmpjes mee op te nemen en als PIM (dat bellen zouden ze veel beter als betaalde optie voorzien ), enz.
            Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
              Op mijn Philips blu-ray kan je gewoon surfen ook. Niet dat het handig is, want je url's ingeven op de GSM-manier is nu niet echt de meest prettige methode...
              Ook de mediaplayer voor streaming media werkt behoorlijk traag (hoewel het wel werkt).
              Nu : ik heb die bluray gekocht om DVD's en blurays weer te geven, dus belangrijk vind ik dit langs geen kanten.
              Voor mij mag een GSM dienen om te bellen, een auto om te rijden, een PC om oa te internetten, en een TV, om naar TV te kijken, zeker ...
              Vandaag laat men alles voor alles dienen : dus die auto, daar moet je ook kunnen internetten en films bekijken, een GSM gebruik je toch om foto's en filmpjes mee op te nemen en als PIM (dat bellen zouden ze veel beter als betaalde optie voorzien ), enz.
              Er zijn er zelfs die hun iPad mee op de wc nemen....
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                Van een phone wisten wij dat al Theo.
                Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Hoe ? Kan je dan bellen met een iPad ??? Waarvoor dient een iPhone dan ???
                  Groeten,

Polleke

Comment

De enige plaats waar niemand over mijn schouders meekijkt, dus laat me eens rustig doen in mijn kleinste kamertje. Ze noemen het niet voor niets het gemak!

Comment

D'r gaat niets boven plasma.
                      Dat een plasma veel verbruikt klopt niet.
                      Tegenwoordig zijn de prijzen betaalbaar maar een (goede) plasma is een tikje duurder.
                      Panasonic en Philips blijven koplopers.

Zelf heb ik een Samsung, die is al enkele jaren oud en waar ik zeer over tevreden ben.
                      Die werd gekocht toen de betere plasma-tv van Pioneer nog meer dan 5000 euro kostte.
                      Leek me wat overdreven.

Kleuren en afstellen tv.
                      Er zullen wel zaken zijn die moeten om zodoende het toestel in goede toestand te houden.
                      Voor de rest betrouw ik mijn "heilige ogen"
                      Onzin, er is niets slechter dan een Plasma en het vreet wel stroom en er is ook niks slechter dan een Samsung, een LED TV is veel beter!
                      Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
                      Cybershot Photo Website!

Comment

Tja, niks slechter dan een plasma? Laat ik me er eens goed mee lachen .
                        Ik heb even je posts bekeken en steeds met grote woorden verklaren dat een iMac beter is als een Windows machine, een bepaald merk camera beter is als het andere etc.

Doe graag nog even je onderzoek opnieuw naar stroomvretende plasma's. De waarheid over wat nu beter is (plasma vs LCD met/zonder LED, OLED, ...) is zoals steeds voor iedereen anders. Zelf heb ik bewust voor een Panasonic plasma gekozen omdat ik hou van de beelden die deze TV produceert. Zelf vind ik bv. de befaamde LED TV's van Samsung niet zo goed als een plasma maar er staat vele andere klaar op het omgekeerde te beweren en iedereen heeft hier gelijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom Bekijk bericht
                          Onzin, er is niets slechter dan een Plasma en het vreet wel stroom en er is ook niks slechter dan een Samsung, een LED TV is veel beter!
                          Van onzin gesproken.
                          Ik denk dat je nog niet veel tv's bekeken hebt en dat je niet echt beseft wat het echte verbruik is van een plasma en nog minder hoeveel het meerverbruik u opbrengt.
                          Ja ge leest het goed, hoeveel het u opbrengt!
                          LED is anders maar is zeker niet op elk gebied beter dan plasma.
                          Hetgeen de meeste mensen aanhalen is hun voorkeur en daarom niet speciaal het beste volgens de specificaties.
                          Ik heb het al eens aangehaald, onlangs stond ik naar tv's te kijken in een grote winkel en één tv sprong er zo uit als slechtste. Wazig beeld, bijna geen contrast, grijs wat zwart moest zijn, slechte specificaties en dus iets waarvan ik dacht dat die nooit zou verkocht worden.
                          Komt er een ouder koppel en die zeggen tegen elkaar 'die springt er echt tussenuit, wat een verschil' ... wat voor mij de slechtste was, vonden zij het beste. Ze hebben hem ook gekocht.
                          Dus keuze is vooral eigen smaak.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

Comment

Heb een Philips 7000 series 40" LED TV en ben daar heel tevreden mee. Was aan het twijfelen tussen deze en een Panasonic 42" plasma. Heb ze beiden gezien in de winkel, geen één van de twee vond ik 'beter' dan de andere.

Heb uiteindelijk de Philips gekocht omdat hij in promotie stond (was dus 200 euro in mijne zak waar ik dan een Sony BR-speler mee gekocht heb).

@VerSeg : het is inderdaad heel subjectief. Wat de ene een supertoestel vindt, zal door de andere als rommel omschreven worden. En zo is het met alles.
                            Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                              Heb een Philips 7000 series 40" LED TV en ben daar heel tevreden mee. Was aan het twijfelen tussen deze en een Panasonic 42" plasma. Heb ze beiden gezien in de winkel, geen één van de twee vond ik 'beter' dan de andere.

Heb uiteindelijk de Philips gekocht omdat hij in promotie stond (was dus 200 euro in mijne zak waar ik dan een Sony BR-speler mee gekocht heb).

@VerSeg : het is inderdaad heel subjectief. Wat de ene een supertoestel vindt, zal door de andere als rommel omschreven worden. En zo is het met alles.
                              Geen last van ghosting Kaneda?
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Het is wel degelijk dat Plasma meer stroom verbruikt en dat ze slechter zijn, heb het zelf toch gehad, heb nu gelukkig een LED, groter dan de vorige en 70% minder stroom verbruik en veel beter beeld en wat nog mooier is geen spiegelend beeld meer zoals bij Plasma
                                Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
                                Cybershot Photo Website!

Comment

Working...
                                X