Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tabletpcs & ipads ... toch liever een Netbook ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Tabletpcs & ipads ... toch liever een Netbook ?

Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
    ja en neen... Hij noemde 8086 en later kwamen er modellen bij zoals de 80186, 80286, 80386 (met vooral de 80386DX versies in volle 32 bits). Nu ja, die 8086 werd in de jaren daarna ook wel eens vermeld als 80-0-86.
    De benamingen volgden elkaar zo snel nog niet op toen en in de strijd om besturingssystemen speelde OS/2 nog mee.
    Goh, waar is de tijd dat er nog een echt besturingssysteem als OS/2 Warp bestond
    Ik ben zelfs nog helpdesk agent geweest voor OS/2 en IBM Aptiva's op de helpdesk van IBM in Schotland!
    An  a day keeps frustration away!
    http://www.demey-deleus.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
      ja en neen... Hij noemde 8086 en later kwamen er modellen bij zoals de 80186, 80286, 80386 (met vooral de 80386DX versies in volle 32 bits). Nu ja, die 8086 werd in de jaren daarna ook wel eens vermeld als 80-0-86.
      De benamingen volgden elkaar zo snel nog niet op toen en in de strijd om besturingssystemen speelde OS/2 nog mee.
      De 80386 was ook een 32-bit machine, alleen de 386SX had geen 32-bit databus om kosten te besparen. De architectuur wordt vandaag nog altijd x86 genoemd.
      pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vejito Bekijk bericht
        Adobe Connect bestaat ook als app voor de iPad, dus zonder flash

Ten tweede: Flash is op sterven na dood, zeker op de mobiele toestellen. Adobe heeft onlangs beslist om geen nieuwe versie meer te maken voor mobiele apparaten. Eindelijk begint iedereen door te hebben dat HTML 5 toch de standaard gaat worden. Zelfs Microsoft is mee op de HTML5 kar gesprongen en... Zal op Windows 8 en de nieuwe internet explorer zelfs geen flash meer ondersteunen!
        Klopt!

Het is misschien nu nog een frustratie als één van je favo sites niet te lezen is op je iPad, maar wees maar zeker dat men achter de schermen er werk van aan het maken is om van die Flash af te geraken.

Ik heb voor een vriend (die safari operator is in Zuid-Afrika) clickable maps gemaakt, ter vervanging van huidige Flash maps. Sinds ik dat op een safari-forum liet weten kreeg ik al vijf andere operators aan de lijn, met de uitdrukkelijke vraag of ze mijn maps ook mochten gebruiken, of met de vraag ze te kopen. Niet dus.

Flash is een gedrocht, punt uit. Ik verschil nogal veel met GrooveBird van mening, maar ik weet dat hij hier idem zal over denken.
        http://www.theafricabug.com

Comment

Working...
        X