Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tabletpcs & ipads ... toch liever een Netbook ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Tabletpcs & ipads ... toch liever een Netbook ?

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
    Mennekes.. Android 3.2 op de transformer
    Ook ik vind de iPad 2 beter
    .
    Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
    Cybershot Photo Website!

Comment

En mijn Transformer is verkocht . . . koper is er zonet om geweest . . .
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
        En mijn Transformer is verkocht . . . koper is er zonet om geweest . . .
        Hopelijk komt ie 'm niet snel terug brengen
        .
        Olympus E-500, Sony Cybershot DSC HX9V, Neem eens een kijkje op mijn foto website;
        Cybershot Photo Website!

Comment

Ik zou toch een ipad meenemen naar het onbewoond eiland.
          Gisteren hier weer een notebook een paar uur op mijn schoot gebruikt, en dat is tegenover een ipad toch een slak, groot, zwaar, toestenbord staat onhandig, word pokkewarm, en accu is plotseing en issue.
          Dan maar weer de ipad genomen, en wat een verademing!

Maar Flash, nu ik veel naar autosites surf, mis ik enorm. Blijft mijn grootste (en enigste) kritiek op de ipad.

Comment

Je kan met de iPad nu ook Flash sites bekijken, in de App Store kun je verschillende Apps vinden, ik gebruik o.a. Puffin Web Browser en iSwifter

Kijk anders eens op Het iPod touch en iPad Forum, daar kun je veel informatie vinden over de iPad; www.iPadforum.tk
            .
            Cybershot Photo Website!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HereIsTom Bekijk bericht
              Ook ik vind de iPad 2 beter
              .
              Geef eens argumentatie. Dan kunnen anderen daar ook hun voordeel mee doen. Of is de argumtatie omdat u de iPad bezit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                Geef eens argumentatie. Dan kunnen anderen daar ook hun voordeel mee doen. Of is de argumtatie omdat u de iPad bezit.
                Ik kan dat waarschijnlijk beter, ik heb beiden gehad, de Transformer heb ik binnen de maand weer verkocht, het werkt net allemaal iets minder goed dan de iPad en ik maakte mezelf wijs dat het enkel de "gewoonte" was, maar dat is het niet. Flash op de Tranformer met Android 3.2 werkt maar ook niet zo vlot als flash op je pc, je hebt de mogelijkheid flash iedere keer te activeren wanneer je een flash site tegenkomt, gelukkig maar want wanneer je Flash constant "opzet" vertraagt het browsen echt enorm.
                Het touchscreen van de Transformer werkt absoluut minder vlot dan dat van de iPad, er zit nog steeds een fractie van een sec vertraging op de bewegingen, wat je bij de iPad helemaal niet hebt. Ook de vorm va het scherm vond ik minder handig in gebruik.

Wat me vooral duidelijk maakt dat ik (persoonlijk) de juiste beslissing heb gemaakt, is het feit dat ik de transformer niet mis . . . de iPad heb ik ooit eens moeten binnen brengen voor en videokaart fout, die miste ik al na enkele uren.

Ik ben wel te spreken over de Samsung Galaxy II ( ik heb ook de iphone 4 . . . in reparatie op dit moment ) en die benadert het killereffect tov de iPhone waarover al eens wordt gesproken, wel. Ik denk dat dit toestel een serieuze concurrent wordt van de iPhone . . . . maar . . . de iPhone 5 komt er aan . . . wie weet zijn de rollen binnen enkele maanden weer niet omgedraaid . . .
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Die had ik toch al gegeven een paar posts erboven, ik heb diverse tablets gehad en die waren het allemaal net niet, vaak traag of vastlopers of een slecht werkend scherm, korte accuduur.
                  Na de iPad 2 van een collega in m'n handen te hebben gehad wist ik dat de iPad 2 z'n prijs waard was, snel, geen vastlopers goed scherm, lange accuduur en een hoop apps.
                  Eerder heb ik ook nog een netbook gehad, maar dat was helemaal niks, te klein scherm met Windows erop, traag en de accu was snel leeg.
                  Ik gebruik mijn computer bijna niet meer en werk nu altijd op mijn iPad, mail, agenda, Internet, contacten, foto's, films en games, kortom bijna alles wat je met een computer ook doet.
                  Dus niet omdat ik een iPad heb, maar wel de ervaringen, iedereen moet kopen wat hij wil, maar dit is mijn mening
                  .
                  Cybershot Photo Website!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                    Ik volg je, Flash dient meer voor irritante reklameboodschappen, productsites (a la coca cola of de nieuwe VW) en sites die als een mannekesblad willen overkomen. Die enkele sites die er echt nuttig gebruik van maken (Beatport bvb) zijn de uitzondering op de regel.

Bij mij gaat er ook op elke nieuwe PC stelselmatig een flashblocker op. Ik verspil mijn CPU cycles liever niet aan achtergrondmuziek of overdadige intro-schermen.

Maar ieder zijn mening, natuurlijk
                    En wat met een Webinar via Adobe Connect (jaja, met flash) op de site van Nik (die mannen van Silver Efex, Viveza,... en andere fraaie filters)?
                    Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                    www.musicinframe.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
                      En wat met een Webinar via Adobe Connect (jaja, met flash) op de site van Nik (die mannen van Silver Efex, Viveza,... en andere fraaie filters)?
                      Adobe Connect bestaat ook als app voor de iPad, dus zonder flash

Ten tweede: Flash is op sterven na dood, zeker op de mobiele toestellen. Adobe heeft onlangs beslist om geen nieuwe versie meer te maken voor mobiele apparaten. Eindelijk begint iedereen door te hebben dat HTML 5 toch de standaard gaat worden. Zelfs Microsoft is mee op de HTML5 kar gesprongen en... Zal op Windows 8 en de nieuwe internet explorer zelfs geen flash meer ondersteunen!
                      An  a day keeps frustration away!
                      http://www.demey-deleus.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vejito Bekijk bericht
                        Adobe Connect bestaat ook als app voor de iPad, dus zonder flash

Ten tweede: Flash is op sterven na dood, zeker op de mobiele toestellen. Adobe heeft onlangs beslist om geen nieuwe versie meer te maken voor mobiele apparaten. Eindelijk begint iedereen door te hebben dat HTML 5 toch de standaard gaat worden. Zelfs Microsoft is mee op de HTML5 kar gesprongen en... Zal op Windows 8 en de nieuwe internet explorer zelfs geen flash meer ondersteunen!
                        Ha ok... begin een beetje traag te worden. Dat heb je als je al meedraait sinds de 80086 hé...
                        Bizar om te zien hoe retesnel al dat rekengeweld is (en zuinig erbij) en hoelang je nog steeds op software zit te wachten (en dan bedoel ik op Mac én op Windows, moet je CS5 maar eens opstarten op één van beiden, zal niet veel schelen en zal vooral hardware afhankelijk zijn).
                        www.musicinframe.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
                          Ha ok... begin een beetje traag te worden. Dat heb je als je al meedraait sinds de 80086 hé...
                          Bizar om te zien hoe retesnel al dat rekengeweld is (en zuinig erbij) en hoelang je nog steeds op software zit te wachten (en dan bedoel ik op Mac én op Windows, moet je CS5 maar eens opstarten op één van beiden, zal niet veel schelen en zal vooral hardware afhankelijk zijn).
                          Maar zelfs met alle rekenkracht is de opstart tijd er niet beter op geworden (op Mac en PC...), als je dat vergelijkt met een 80086, waar ik destijds zelf ook nog mee gewerkt heb!

Comment

Jullie bedoelen de 8086 natuurlijk.

Trouwens, een webinar, is dat niet gewoon live streaming video? Dat kan je makkelijk genoeg op iPad vanop het web, zonder Flash.
                            pixelpusher

Comment

Trouwens, een webinar, is dat niet gewoon live streaming video? Dat kan je makkelijk genoeg op iPad vanop het web, zonder Flash.
                              Oeps, nulleke teveel getypt!
                              Webinars kan je inderdaad ook op de iPad bekijken, zolang ze de juiste codec gebruiken (MP4)

Comment

ja en neen... Hij noemde 8086 en later kwamen er modellen bij zoals de 80186, 80286, 80386 (met vooral de 80386DX versies in volle 32 bits). Nu ja, die 8086 werd in de jaren daarna ook wel eens vermeld als 80-0-86.
                                De benamingen volgden elkaar zo snel nog niet op toen en in de strijd om besturingssystemen speelde OS/2 nog mee.
                                www.musicinframe.be

Comment

Working...
                                X