Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Info (1e keer airshow Koksijde)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Info (1e keer airshow Koksijde)

Ik ga morgen, donderdag voor het eerst naar de airshow in Koksijde.
    Op de site staat dat ze de dagplanning pas ter plekke bekend maken, is van 10u-19u.

Enkele mensen zeggen dat er op het einde steeds iets speciaals is, rangers ofzo?
    Zou graag ook wat fotos nemen als ze nog op de grond staan.
    Zou misschien een lange dag zijn, enig idee hoe laat best gaan?

Als je tot het einde wacht zou er ook weer een probleem zijn om je wagen in de grote parking terug te vinden. Zou dit ver van het tramstation zijn?

Re: Info (1e keer airshow Koksijde)

Oorspronkelijk geplaatst door CanonYouCan Bekijk bericht
    Als je tot het einde wacht zou er ook weer een probleem zijn om je wagen in de grote parking terug te vinden. Zou dit ver van het tramstation zijn?
    Wachten tot iedereen weg is, de enige auto die er dan nog staat is de jouwe, spaart veel zoekwerk.
    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

Comment

Zou het de moeite zijn tss 10-12, iemand vroeger al deze uren geweest?
      Jammer dat het programma niet op de site staat, dit staat er :
      "Om veiligheidsredenen worden er geen details en uren van aankomst en rehearsals kenbaar gemaakt aan het publiek !
      Deze zullen vermeld worden in het programmaboekje, te verkrijgen tijdens de Airshow."

Comment

Ik ben vandaag geweest en was van plan om het programma van donderdag hier te posten maar in het programmaboekje zat een blad met alleen de programmatie van woensdag , pech dus.
        Best op tijd vertrekken zou ik zeggen want je moet 2 euro betalen aan de ingang van de parking, dit zorgt natuurlijk voor de nodige file OF met de moto gaan , geen file, wel 2 euro betalen maar daar zit dan ook een vestiaire inbegrepen
        I love my D500

Comment

Working...
        X