Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ecocheques

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ecocheques

Oorspronkelijk geplaatst door Nick- Bekijk bericht
    Mensen die naar Oostende of Blankenberge willen/kunnen komen mogen me een PM sturen. Ik kan ze wisselen naar cash via mn werk

€1 ecocheque = €1 cash natuurlijk
    Pm sent

Comment

Normaal krijg ik ook eco-cheques, maar nu is dat voor de bedienden blijkbaar vervangen door een verhoging van het verplichte pensioensparen door de werkgever...
      M.a.w. : wij krijgen dat geld nu op het einde van onze loopbaan. Wat daaraan dan nog ecologisch is, is me wel een raadsel ...
      Groeten,

Polleke

Comment

heb deze week ook een mail gehad van mijn werkgever dat de waarde van de eco cheques nu naar pensioensparen gaat
        Canon 5D mkII,30D,500D EF 100mm F 2.8 Macro USM, Canon EF 70-200mm F/2.8 L IS USM II

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
          Normaal krijg ik ook eco-cheques, maar nu is dat voor de bedienden blijkbaar vervangen door een verhoging van het verplichte pensioensparen door de werkgever...
          M.a.w. : wij krijgen dat geld nu op het einde van onze loopbaan. Wat daaraan dan nog ecologisch is, is me wel een raadsel ...
          Awel Pol, dat is om dat tegen jij bij de gepensioneerden hoort, een elektrische fiets kan kopen en de batterij laadt met groene stroom.
          Mvg.
          Robert
          Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
            Awel Pol, dat is om dat tegen jij bij de gepensioneerden hoort, een elektrische fiets kan kopen en de batterij laadt met groene stroom.
            K'had eigenlijk gehoopt dat het voor de milieuvriendelijke anti-gravitymobiel was die tegen dan net is uitgebracht (zonder pedalen...), maar blijkbaar niet dus .
            Last edited by polleke_cgc; 31 oktober 2011, 23:18.
            Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
              dat is voor uw kist te kunnen kopen in ecologisch gemaakt hout

Comment

Working...
              X