Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ecocheques
Collapse
X
-
-
Re: Ecocheques
Normaal krijg ik ook eco-cheques, maar nu is dat voor de bedienden blijkbaar vervangen door een verhoging van het verplichte pensioensparen door de werkgever...
M.a.w. : wij krijgen dat geld nu op het einde van onze loopbaan. Wat daaraan dan nog ecologisch is, is me wel een raadsel...
Groeten,
Polleke
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk berichtNormaal krijg ik ook eco-cheques, maar nu is dat voor de bedienden blijkbaar vervangen door een verhoging van het verplichte pensioensparen door de werkgever...
M.a.w. : wij krijgen dat geld nu op het einde van onze loopbaan. Wat daaraan dan nog ecologisch is, is me wel een raadsel...
Mvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk berichtAwel Pol, dat is om dat tegen jij bij de gepensioneerden hoort, een elektrische fiets kan kopen en de batterij laadt met groene stroom..
Last edited by polleke_cgc; 31 oktober 2011, 23:18.Groeten,
Polleke
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk berichtNormaal krijg ik ook eco-cheques, maar nu is dat voor de bedienden blijkbaar vervangen door een verhoging van het verplichte pensioensparen door de werkgever...
Comment
-
Comment