Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Als het zijn vrouw was dan weet ik het zo net niet
Wat trapafrijden betreft van die link; dat is van het jaar al twee keer door Belgische mannen gebeurd toen zij in parkeergarage van de Eindhovense Heuvelgalerie wilde parkeren: zij deden wat hun Tom,Tom aangaf en reden zich klem op de trappen van een fietskelder.
Als echte en trotse Limburger (Nederland) wil ik hier toch een felicitatie doen aan Jelle en Philippe, hoop dat ze deze lijn kunnen vasthouden en dan heeft België er weer een bergkoning bij.
Mannen, een welgemeende proficiat !
Oorspronkelijk geplaatst door Jos VanhengelBekijk bericht
Neen.
Alleen wat Tommeke Boonen allemaal uitgevreten heeft, kunnen we normaal noemen.
Inderdaad, een lijntje gebruiken doen wel de meeste jonge gasten, en voor een sportman is het toegestaan buiten competitie. Dus niks aan de hand.
En een accidentje met de auto heeft iedereen al wel eens meegemaakt denk ik ? Voor een BV als Tom wordt dit natuurlijk uitvergroot.
Verder heeft Tom al zovele successen behaald waarvan de Lotto's alleen maar kunnen dromen.
Dus ik zou Tom nog maar niet afschrijven, en zijn "misstapjes", wie zonder is werpe de eerste steen !
Inderdaad, een lijntje gebruiken doen wel de meeste jonge gasten, en voor een sportman is het toegestaan buiten competitie. Dus niks aan de hand.
En een accidentje met de auto heeft iedereen al wel eens meegemaakt denk ik ? Voor een BV als Tom wordt dit natuurlijk uitvergroot.
Verder heeft Tom al zovele successen behaald waarvan de Lotto's alleen maar kunnen dromen.
Dus ik zou Tom nog maar niet afschrijven, en zijn "misstapjes", wie zonder is werpe de eerste steen !
Dus ik zou Tom nog maar niet afschrijven, en zijn "misstapjes",
wie zonder is werpe de eerste steen !
Het wisselt nogal eens. Maar voor het ogenblik zou ik toch liever in de klompen van
Gilbert staan dan in die van Boonen. (Al stinken ze allebei.)
Die ik overigens van niks beschuldig. Maar zijn verhaal lijkt het beetje op dat van
Samson. Toen ze die zijn haar afgeknipt hadden, was het gedaan met zijn paarden-
kracht. Bij Tom lijkt dit te zijn gebeurt toen ze zijn lijntjes doorknipten.
Verder beschuldig ik niemand. Maar ga de geschiedenis van de wielersport maar eens
na. Een groot kampioen gaat toevallig altijd vergezeld van een nieuw wondermiddel.
Dat was zo met amfetaminen, testosteron, steroïden, groeihormonen, epo, cocktails
van producten, bloeddoping... noem maar op.
Nu, mij maakt het geen lor uit: grote kampioenen zijn grote kampioenen en mannen
die weten wat ze moeten binnenspelen. Dat is trouwens voor iedere sport het geval...
Comment