Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
ach..laten we toch gewoon genieten en er niet steeds (weer) een dopingtopic van maken.
grt,bouk.
Vind ik ook, ik heb gisteren met kippenvel zitten kijken naar de prestatie van Jelle Vanendert en de vreugdevolle felicitaties die hij kreeg van Gilbert.
Knap van die gasten, die met hun ploeg toch al heel wat tegenslag hadden.
Gisteren ook nog gehoord bij NOS-avondetappe dat Laurens Ten Dam een speciaal bedankje had voor Thor Hushovd die hem met een "duwtje in de rug" geholpen heeft om de eindstreep te halen. Thor is een grote meneer
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Voor alle duidelijkheid : het gaat hier toch wel om "Jurgen Van den Broeck" ! "Broucke" is niet meer onder ons.
Los daarvan : wat de Lotto's dit jaar allemaal presteren, ... is dat nog "normaal" te noemen ?
Denk dat je het eerder omgekeerd moet zien; toppers als Contador rijden nu ineens een stuk minder super in vergelijk met vroeger. Denk dat het grote dopinggebruik een heel stuk moeilijker is geworden dan een aantal jaren geleden.
Denk dat je het eerder omgekeerd moet zien; toppers als Contador rijden nu ineens een stuk minder super in vergelijk met vroeger. Denk dat het grote dopinggebruik een heel stuk moeilijker is geworden dan een aantal jaren geleden.
Iets leuks of net niet
De kok van de Rabobank bereidt ook (soms) vlees voor de renners.
Nu wordt er van elke portie vlees een stukje bewaard in de diepvries tijdens deze toer.
Je kent het verhaal van clenbuterol en "zero zero zero zero zero"
Comment