Ik beschik al een tijdje over de iPad 1 waar ik zeer tevreden over ben, buiten het feit dat het ontbreken van Flash mij op den duur toch wel begint te ergeren. Alle foto albums die ik maak worden ontworpen met het programma Porta, dit programma werkt echt razendsnel en is heel handig maar werkt dus met Flash. Ik heb ooit een Samsung Tab gehad met Android maar dat besturingssysteem ligt me dus niet, ik kon er niet echt gewoon aan worden.
Ik ben wel van plan een tweede tablet aan te schaffen maar dan eentje die draait op WIndows 7 en die dus Flash ondersteunt, wat ik in gedachten heb is dit hier : AT Tablet ATP-103G.
Misschien zijn er hier leden die al enkele persoonlijke ervaringen kunnen neerpennen over dit toestel?
Ik ben wel van plan een tweede tablet aan te schaffen maar dan eentje die draait op WIndows 7 en die dus Flash ondersteunt, wat ik in gedachten heb is dit hier : AT Tablet ATP-103G.
Misschien zijn er hier leden die al enkele persoonlijke ervaringen kunnen neerpennen over dit toestel?
Comment