Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tablet ( alle merken ) Topic

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Tablet ( alle merken ) Topic

Ik beschik al een tijdje over de iPad 1 waar ik zeer tevreden over ben, buiten het feit dat het ontbreken van Flash mij op den duur toch wel begint te ergeren. Alle foto albums die ik maak worden ontworpen met het programma Porta, dit programma werkt echt razendsnel en is heel handig maar werkt dus met Flash. Ik heb ooit een Samsung Tab gehad met Android maar dat besturingssysteem ligt me dus niet, ik kon er niet echt gewoon aan worden.
    Ik ben wel van plan een tweede tablet aan te schaffen maar dan eentje die draait op WIndows 7 en die dus Flash ondersteunt, wat ik in gedachten heb is dit hier : AT Tablet ATP-103G.
    Misschien zijn er hier leden die al enkele persoonlijke ervaringen kunnen neerpennen over dit toestel?
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Re: Tablet ( alle merken ) Topic

Ook al heb je slechte ervaring met Android, probeer eens eentje op Android 3.x.
    Werking ligt toch heel anders dan een versie 2.x.
    Is maar een tip hé.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Windows 7 op een tablet ken ik niet. Zelf ervaring met tabletjes met iOS, android 2.2 en android 3.1 op. En die 3.1 is helemaal mijn ding. Een aantal herkenningspunten van 2.2, maar toch weer anders.
      Nog steeds content van de Asus EEEpad Transformer (maar die dock wil ik er nu ook wel bij).

Comment

Dit draadje ga ik met interesse volgen. Ik heb tot nog toe wel nog geen tablet. Het doet
        me te veel denken aan die lei waar we vroeger op school op leerden schrijven en waarmee
        ze je af en toe op je kop sloegen, of erger nog: je krijtjes afpakten en in je oren stopten.
        Maar de tijd is vooruitgegaan: geen krijtjes en hoofdletsels meer, hoewel ik een beetje
        bang ben dat er nu van alles kan misgaan in je hoofd...

Comment

Ik zit al maanden dagelijks alles op de voet te volgen in tablet land en ik kom elke keer bij dezelfde tablet uit... De samsung galaxy tab 10.1
          steekt er bovenuit op elk vlak, als je ermee kan leven dat je geen microSD kaartslot hebt

Voor mij is het aller belangrijkste bij een Tablet de kwaliteit van het scherm, en de Samsungs steken er met kop en schouders (samen met de iPad) bovenuit. Ik heb al verschillende (goedkopere) tablets bekeken of dit toch niet interessanter zou zijn dan een vrij dure galaxy tab 10.1 maar qua beeldkwaliteit stellen ze me allemaal wat teleur...

dan is er nog de iPad, goh ja, dat is eigenlijk geen optie om een tal van redenen
          5DmkIII en wat glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
            Ik zit al maanden dagelijks alles op de voet te volgen in tablet land en ik kom elke keer bij dezelfde tablet uit... De samsung galaxy tab 10.1
            steekt er bovenuit op elk vlak, als je ermee kan leven dat je geen microSD kaartslot hebt

Voor mij is het aller belangrijkste bij een Tablet de kwaliteit van het scherm, en de Samsungs steken er met kop en schouders (samen met de iPad) bovenuit. Ik heb al verschillende (goedkopere) tablets bekeken of dit toch niet interessanter zou zijn dan een vrij dure galaxy tab 10.1 maar qua beeldkwaliteit stellen ze me allemaal wat teleur...

dan is er nog de iPad, goh ja, dat is eigenlijk geen optie om een tal van redenen
            Ik heb de Galaxy Tab P1000 (het kleine broertje)
            Persoonlijk vind ik de 10.1 wat te onhandig groot uitvallen.
            Mijn Blog
            D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
              Dit draadje ga ik met interesse volgen. Ik heb tot nog toe wel nog geen tablet. Het doet
              me te veel denken aan die lei waar we vroeger op school op leerden schrijven en waarmee
              ze je af en toe op je kop sloegen, of erger nog: je krijtjes afpakten en in je oren stopten.
              Maar de tijd is vooruitgegaan: geen krijtjes en hoofdletsels meer, hoewel ik een beetje
              bang ben dat er nu van alles kan misgaan in je hoofd...
              Ach ja, de tijd van het schrikbewind.
              Bij ons bestond nog de griffel, dat was leren schrijven met lei op lei. Qua geluid kon dat wel tellen.
              Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Binnenkort op de markt : de Asus EEEpad Slider met uitklapbaar toetsenbord en 5-megapixel camera

It was tough, but we've passed judgement on 10 of the hottest and coolest gadgets at CES 2011. The Asus slider is a tablet with a twist and one of the latest...

Jan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Biohazard79 Bekijk bericht
                  Ik heb de Galaxy Tab P1000 (het kleine broertje)
                  Persoonlijk vind ik de 10.1 wat te onhandig groot uitvallen.
                  Heb je er dan al ééntje in je handen gehad? Zoja, waar dan? Amerika?
                  voor alle duidelijkheid, ik heb het niet over de 10.1V (die een pak dikker is dan de nieuwe)
                  De 10.1 is zelfs kleiner, dunner én lichter dan de iPad dus ik zie niet in hoe je hem onhandig groot kan zien... Het is en blijft een 10" hé

Het kleine broertje daar heb ik ook al wat mee zitten werken en die vind ik te groot en te zwaar voor maar een 7" scherm te hebben (en te duur )
                  5DmkIII en wat glas

Comment

Als ipad gebruiker, kan ik Francis wel bijtreden, het gemis aan flash, terwijl er nog steeds veel flash sites bestaan, (je kan wel zeggen ouderwets enzovoort, maar de realiteit is dat er nog wel wat flash is), maakt me soms ook wel kwaad.
                    Dan ga ik even naar de Fnac, en speel daar dan weer met al die "ipadkillers", maar helaas, na een kwartiertje moet ik toch weer plooien, en verkies ik de ipad.
                    Maar mijn tweede keuze nu zou wel de galaxy tab zijn, welk model ook (persoonlijke voorkeur voor de grote van de 2) echter, ik knap dan weer af op de apps, en de integratie van IOS tegenover het android system.
                    Met de Win7 tablets nog niet bezig geweest, als osx gebruiker vind ik Win 7 een prachtig instrument, draait nu ook op mijn imac, als ze deze os goed tablet georienteerd kunnen maken, heeft dat ook wel iets. Ik ga er dan van uit dat de meeste paketten er ook op gaan draaien.

Comment

ik ben op zoek naar de eeePAD met dock en nergens te vinden wegens te populair!

Comment

Heb je er dan al ééntje in je handen gehad? Zoja, waar dan? Amerika?
                        voor alle duidelijkheid, ik heb het niet over de 10.1V (die een pak dikker is dan de nieuwe)
                        De 10.1 is zelfs kleiner, dunner én lichter dan de iPad dus ik zie niet in hoe je hem onhandig groot kan zien... Het is en blijft een 10" hé
                        Heb jij het verschil al gevoeld tussen de 10.1v en 10.1?

De 10.1v is 10,9mm dik en de 10.1 houdt het bij 8,6mm of een verschil van amper 2,3mm.
                        In de hand maakt dit geen knijt uit, enkel voor de concurrentiestrijd met Apple is dit belangrijk. De 5 gram verschil tussen beide versies zal het ook niet uitmaken denk ik.
                        Belangrijker zijn de specificaties.
                        De kaartlezer op de 10.1 is wel mooi meegenomen.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grootmogol Bekijk bericht
                          ik ben op zoek naar de eeePAD met dock en nergens te vinden wegens te populair!
                          Ja. Heb ik ook al opgemerkt. Maar dan maak je er weer een laptop van.
                          Dan kan je er ook nog een printer, een externe HD en een monitor gaan op aansluiten.
                          Enfin, de tablet is op zich een prachtig ding en ik denk dat al die toeters en bellen afbreuk doen aan het oorspronkelijke doel van een tablet of iPad.
                          ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                          Si non, on devient bonbon
                          Et les gens nous mangent !"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                            Heb jij het verschil al gevoeld tussen de 10.1v en 10.1?

De 10.1v is 10,9mm dik en de 10.1 houdt het bij 8,6mm of een verschil van amper 2,3mm.
                            In de hand maakt dit geen knijt uit, enkel voor de concurrentiestrijd met Apple is dit belangrijk. De 5 gram verschil tussen beide versies zal het ook niet uitmaken denk ik.
                            Belangrijker zijn de specificaties.
                            De kaartlezer op de 10.1 is wel mooi meegenomen.
                            De 10.1 heb ik helaas nog niet in mijn handen gehad. Maar ik heb wel al gevoeld dat een verschil van zelfs 1mm zeker merkbaar is. Enfin, ik wilde gewoon zeggen dat ik een 10.1 helemaal niet te groot vind.

Ik heb nu een 4.3" scherm op mijn Desire HD en het gebruik van een 7" scherm geeft me niet genoeg extra. Het is vis noch vlees (voor mij!) en als ik het toestel dan toch niet in mijn broekzak kan steken, mag het scherm meteen groot genoeg (en net niet te zwaar) zijn om makkelijk in de zetel op te surfen.

maar ja, smaken en kleuren

de samsung 10.1 heeft bij mijn weten géén kaartlezer (wel opklik accessoire maar kom, dat is geen ingebouwde kaartlezer, en kan je moeilijk altijd op zak hebben...)
                            Én het is een IPS scherm en dat geeft een enorm verschil met andere tablets (behalve de iPad)
                            Last edited by Matthias; 28 juni 2011, 22:59.
                            5DmkIII en wat glas

Comment

de samsung 10.1 heeft bij mijn weten géén kaartlezer (wel opklik accessoire maar kom, dat is geen ingebouwde kaartlezer, en kan je moeilijk altijd op zak hebben...)
                              Én het is een IPS scherm en dat geeft een enorm verschil met andere tablets (behalve de iPad)
                              Zowel de 10.1 als de 10.1v hebben een Super PLS scherm, wat eigenlijk een geavanceerd IPS-scherm is.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

Comment

Working...
                              X