Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Péage Frankrijk
Collapse
X
-
-
Re: Péage Frankrijk
Oorspronkelijk geplaatst door pnobels Bekijk berichtMastercard wordt aanvaard.Leeft en LAAT LEVEN !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pnobels Bekijk berichtMastercard wordt aanvaard.
PalladioYou're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Palladio Bekijk berichtWist je trouwens dat je ook gewoon je Belgische bankkaart in die automaat kan steken? Hoef je zelfs geen gebruik te maken van een kredietkaart. Doe ik altijd zo.
PalladioFotografie - Tutorials - Schaalmodellen
Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...
Comment
-
Ik heb vier jaar lang zo'n kastje in de auto gehad, aangezien ik om de 2-3 weken een verplaatsing naar mijn collega's in Normandie moest maken.
Het tijdsverschil op de drukkere snelwegen kan dan toch wel serieus oplopen, en al zeker in de zomermaanden waar de boel toch redelijk frequent vastloopt door mensen die zichzelf (liefst met een caravan) in de verkeerde rij zetten (voor bvb. de telepeage of betaling met credit card) en dan achteruit er terug uit moeten geholpen worden.
Als je dan de meest linkse rij kan nemen en aan 30km/u door de peage kan bollen win je op de langere ritten algauw veel tijd.
Voor eenmaal door Frankrijk te rijden is het wat mij betreft wel een beetje "overkill".
Bob
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk berichtDan nog ben ik er met min bakje sneller doorheen dan jij zonder ;-)
Het is gewoon een komfort, je weet als je aan die peage komt, leeg of vol, dat je niet volledig moet stoppen, in het rijtje dringen, bijna altijd kan je zo op een van de stroken voor de Telepeage.
En als het druk is komt het regelmatig voor dat er een niet werkende kaart (vooral dan in de CB rijen) staat, die assitentie vereist. Als je dan pech hebt dat die persoon de franse taal niet machtig is....
Als ik de grens met Spanje passeer en weer overal in het rijtje moet, dan weet ik wel wat voor verschil het maakt.
Overigens, het kost ook maar 5€ per gebruiksmaand. Heb ik ervoor over.
Trouwens staat op de site van die telepéage zelf al vermeld dat als je spul niet goed gelezen werd en je niet door kan, je de hulp moet vragen van een medewerker.
Je kan daar dus net even lang vast staan dan bij betaling via kaart.Last edited by VerSeg; 20 juni 2011, 22:38.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Comment