Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mercedes, servopomp maakt geluid

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Mercedes, servopomp maakt geluid

Oorspronkelijk geplaatst door Niki VK Bekijk bericht
    Mag ik vragen van welk jaar de wagen is? Zodat ik weet welke motor er inligt.
    December 2007, een van de eerste nieuwe C modellen dus.

Van waar ben je ergens?
    Hooglede, (bij Roeselare)

Comment

Oei, da is wa ver. Maar bij Ghistelinck in kortrijk gaan ze u zeker kunnen helpen, zeer bekwame meestergast daar!
      Nikon D700 ; D7000 ; Sigma 17-35 2.8-4 ; Nikon 50mm 1.8 ; Sigma 70-200 2.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AndriesDeLeener Bekijk bericht
        Ja tof forum hoor!
        Mijn registratie is ondertussen reeds een paar dagen aangemaakt, totnogtoe, geen reactie, maar dat is dan ook BD niet hé

Ik zal er ook nog wat mijn weg moeten zoeken.

Oorspronkelijk geplaatst door Niki VK Bekijk bericht
        Mag ik vragen van welk jaar de wagen is? Zodat ik weet welke motor er inligt.

Er kan niet vanzelf lucht in het systeem komen/blijven, daar dit met pentozine is.
        Als er dus lucht in het systeem zit, moet er een lek zijn en moet je vloeistofniveau zakken.
        De dichtings waar ik over spreek zit tussen het kleppenblok en het hydrolisch gedeelte.
        Als het toch die dichting is, zal het niet verbeteren!
        Dat het meestal tijdens het stijgen is, vind ik ook raar...

Als je wagen de nieuwe motor al heeft (OM651, geïntroduceerd in 2009) dan kan het ook zijn dat je servopomp lekt aan de uitgang, maar dan heb je een slechte garage en normaal gezien nog garantie. Maar als deze lekt, dan zie je dat (de pomp zit vooraan de motor aan de bestuurderskant, dezelfde hoogte of je chassis)
        Jij weet er blijkbaar veel vanaf Niki , als het ooit uitkomt wat het probleempje is laat ik het je zeker weten.
        Last edited by Guest42; 18 juni 2011, 09:21.

Comment

Working...
        X