Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Hier staat er zo een GFT-bak bij de buren waar de vogels de hele dag af en aan vliegen.
De container is wel dicht, maar toch kruipen de maden er uit. Als ze er uit geraken, dan worden ze meteen opgepikt door de vogels.
Ik moet er niet aan denken dat ze vergif in die container gooien, want dat zal zeker gevolgen hebben voor de vogels.
Oorspronkelijk geplaatst door Black B@nditBekijk bericht
Hier staat er zo een GFT-bak bij de buren waar de vogels de hele dag af en aan vliegen.
De container is wel dicht, maar toch kruipen de maden er uit. Als ze er uit geraken, dan worden ze meteen opgepikt door de vogels.
Ik moet er niet aan denken dat ze vergif in die container gooien, want dat zal zeker gevolgen hebben voor de vogels.
Hier is dat ook zo, ik heb vorige week maandag toen de bak leeg gemaakt was heel de bak nog uit gespoten en gisteren kropen die beestjes er al weer uit.
Bij ons pikken de vogels die ook direct op dus iets daar op spuiten doe ik ook zo maar niet, ik vind eigenlijk dat ze in de zomer alle weken die bak leeg mochten maken.
D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR
In de groene container doe je GFT-afval, dat betekent : groenten- fruit- en tuinafval. Daarin komen GEEN maden tot ontwikkeling.
Zo simpel is het in feite.
( maar tussen haakjes : ook bij komen er wel eens maden in voor, dus ik doe er ook wel eens iets in , dat in feite ..... )
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Comment