Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Extreme modelbouw
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk berichtThere is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
-
Re: Extreme modelbouw
Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
En alles komt bijna onzichtbaar van uit die tafel, ik zou eens willen zien wat daar onder zit.
Comment
-
Als elektricien denk ik daar dan ook aan. Het is niet enkel zo'n beetje auto's en vliegtuigen van links naar rechts te sturen maar ze ook laten stoppen als er een vliegtuig aan het taxieën is ed.
Dat zal een knappe sturing zijn.
Comment
-
Onder luchtvaartliefhebbers gaat die al een tijdje rond...Maar het blijft indrukwekkend .Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.
Comment
-
-
zoals nen Duits het zou zeggen; bwoah Mensch, wie geil !
héél knap, echt indrukwekkend en allemaal heel realistisch, zoals de verlichting (koplampen) van de voertuigen die over den tarmac rijden schijnen...
jammer dat ervoor naar Hamburg moet want om zoiets irl te zien moet geweldig zijn hoor."De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Comment
Comment