Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Problemen Mobistar? (samsung galaxy apollo)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Problemen Mobistar? (samsung galaxy apollo)

Lore heeft hetzelfde toestel als ik en er zijn tegenwoordig al overal updates (android 2.2) behalve in België, ik heb er een hollandse update opgezet, maar dat loopt niet via Kies. Ik ben er zelf uiterst tevreden van maar Verseg is daar bijvoorbeeld tegen. Elk zijn zin natuurlijk.

Comment

Mijn vriendin en mijn beste vriend hebben dezelfde GSM en krak dezelfde problemen!! Om horendol van te worden! Ook hier blijft Mobistar de gsm maar terugsturen en terugsturen zonder beterschap!
      NpointBpoint

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bettels Bekijk bericht
        Mijn vriendin en mijn beste vriend hebben dezelfde GSM en krak dezelfde problemen!! Om horendol van te worden! Ook hier blijft Mobistar de gsm maar terugsturen en terugsturen zonder beterschap!
        Herlees eens post #6. Misschien een poging waard omdat je daar op elk moment terug weg kan. Baat het niet dan schaadt het niet zou ik zeggen.

Alhoewel, zoals Verseg al aanhaalde, zou het een software probleem moeten zijn. Eventueel één van de twee GSM's even switchen naar MV zou hier uitsluitsel kunnen brengen.
        Last edited by nete; 17 juli 2011, 23:54.
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

heeft iemand van jullie ondertussen een oplossing want ik heb juist hetzelde probleem

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door veropruts Bekijk bericht
            heeft iemand van jullie ondertussen een oplossing want ik heb juist hetzelde probleem
            Zie #6

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door veropruts Bekijk bericht
              en probeer eens uw contacten te kopiëren naar je telefoon en/of google account en die van je simkaart uit te schakelen (weg filteren in de eigenschappen).

Comment

Mijn dochter en zoon hebben allebei een Samsung Galaxy Apollo. Ze gebruiken een Proximus Pay&Go sim-kaartje. Werkt feilloos.
                Homo Sapiens Pentaxiensis

Comment

Ik heb net hetzelfde probleem.

Ik heb de2.2 versie van Android en een Proximus, dus daar zal het ook niet aan liggen. Zelfs als ik alles herstel naar fabrieksinstellingen, blijf ik hetzelfde probleem hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door WatchTheWorld Bekijk bericht
                    Ik heb net hetzelfde probleem.

Ik heb de2.2 versie van Android en een Proximus, dus daar zal het ook niet aan liggen. Zelfs als ik alles herstel naar fabrieksinstellingen, blijf ik hetzelfde probleem hebben.
                    Tja, dat wijst dan wel in de richting van een slechte Samsung reeks. Heeft dan weinig zin om te switchen van operator, vermits je ook al "prijs" kan hebben bij Proximus.

Comment

ik heb hetzelfde probleem met mijn samsung galaxy apollo. Heb mijn firmware al geupdate, zonder enig resultaat. Aan de provider zal het ook wel niet liggen, ik zit namelijk bij mobile vikings. Wat wel erg vreemd is dat ik mijn gsm al een jaar heb en dat de problemen pas een maand geleden zijn begonnen.

Comment

Laat ik eens origineel zijn... Ik heb precies hetzelfde probleem met een Sony-Ericsson Xperia Play met als provider Mobile Vikings...

Iemand al een oplossing gevonden die echt helpt voor de Samsung Apollo? Misschien werkt dit ook voor mijn Xperia Play...

Comment

Mogelijke oplossing voor jullie probleem....ik heb zelf ook met verschillende telefoons dit probleem gehad.......je gsm locken op het gsm netwerk. .....ga naar instellingen.dan naar mobiele netwerken...netwerkmodus..en kies alleen gsm.....voila..probleem opgelost...ik denk dat hier al vele telefoons naar de vuilbak zijn verwezen.....

Comment

Working...
                          X