Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

E-bay

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• E-bay

Weet er iemand hoe ik een "verzekerde zending" vraag als ik op E-bay iets koop ?
    Is elke zending betaald via pay pal automatisch verzekerd ?
    Wat is het verschil tussen een pay pal rekening en "als gast" betalen via pay pal ?

Kan iemand deze vragen beantwoorden ?

Mercikes !

Strupie

Re: E-bay

Niemand die wil of kan antwoorden ??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Strupie Bekijk bericht
      Niemand die wil of kan antwoorden ??
      Ik wil wel antwoorden maar ik weet het niet dus...

Comment

Hier alvast wat leesvoer:

Comment

Ik gebruik al jaren paypal icm ebay. Het kopt als je via paypal betaald dat je automatisch verzekerd bent. Zo heb ik ooit eens iets gekocht van een persoon in China, het artikel nooit ontvangen en ebay paypal heeft me het bedrag terug betaald.

Als ik iets online koop tracht ik steeds met paypal te betalen.

mir
          De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Als je op ebay koopt met paypal dan ben je zowiezo beschermd voor je aankoop.
            Het is aan de verkoper bewijs van verzending te leveren in geval van problemen.
            Jij moet daar niets speciaal voor doen en kan dus het goedkoopste verzendmethode kiezen.

Als "gast" betalen via paypal is me niet bekend. Wat de consequenties zijn kan ik ook niet meedelen.

Zelf heb ik al ruim 10 jaar een paypal account gekoppeld aan mijn visa en master cards.

Dit is de meest veilige methode, en ze controleren die ook bij aanmelden.
            Ze trekken dan een klein bedrag van je visa af (5 euro of zo) die je later kan spenderen aan eender wat je wil.
            Op je visa borderel komt dan een soort code te staan die je als controle moet invoeren op je paypal account.
            Zo is de cirkel rond en ben jij als het ware "nagetrokken" op echtheid van identiteit.

Bij mijn weten is pas vanaf dan bescherming onder paypal van kracht.

Comment

Working...
            X