Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Kan iemand mij vertellen waar ik een batterijlader vind die m'n AA en AAA-batterijen kan opladen in een uurtje of 2 ? Naar het schijnt zou "Hama" zo eentje hebben...
Forum voor discussies, vragen en antwoorden over accessoires van digitale camera's. Accessoires zijn zaken die rechtstreeks aan de camera kunnen gekoppeld worden zoals bv. flitsers, statieven, geheugenkaarten en ook fotoprinters maar geen pcs.
Forum voor discussies, vragen en antwoorden over accessoires van digitale camera's. Accessoires zijn zaken die rechtstreeks aan de camera kunnen gekoppeld worden zoals bv. flitsers, statieven, geheugenkaarten en ook fotoprinters maar geen pcs.
Het is dus niet Hama, maar wel Maha...
En waar kan je die laders aan de beste prijs vinden aub ?
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa CentauriBekijk bericht
En waar kan je die laders aan de beste prijs vinden aub ?
Ik weet niet waar je die op dit ogenblik het goedkoopst kan vinden.
Maar als je in het lange topic over die lader begint met de laatste pagina, en je gaat van daaruit terug, dan zal je wel een recente post vinden waar je wat aan hebt.
Comment