Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Asus eee PC

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Asus eee PC

Wij hebben de 1005P en zijn daar vrij tevreden over, de vrouw des huizes toch, ik gebruik het ding niet

Ik heb wel een latje van 2GB RAM besteld. Tussen haakjes, bij aankomst zijn die dingen gewoon niet vooruit te branden. Er staat zoveel brol software op die ook nog eens allemaal geladen wordt bij het starten. Er staat nu een cleane Windows 7 op en het ram gebruik is gedaald van zo een 750MB naar een 400 of zo dacht ik. Verder heb ik de eye candy nog laten draaien zodat het er nog een beetje mooi uitziet. Hij kan dus waarschijnlijk nog sneller.
    Last edited by ccc; 12 juni 2011, 14:13.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
      Ik ben bij de MM nog nooit iets (nieuwe spullen) tegengekomen die goedkoper zijn dan elders. Meestal duurder.
      Onlags een Dyson gekocht, laatste nieuw model tijdens een promodag. Was 170€ minder dan in de goedkoopste winkel en zelfs meer dan 100€ tegenover de goedkoopste online winkel.
      Ik heb er ook een Asus eee PC gekocht aan 50€ minder dan op de meeste plaatsen.
      Ook een pocketcamera al goedkoper gekocht dan op andere plaatsen!
      Het kan dus wel.

Je krijgt wel op alles twee jaar waarborg, bij Fnac meestal maar een jaar.
      Ja de twee jaar wettelijke garantie halen ze aan maar zeggen er direct bij dat je die nooit kan gebruiken omdat je nooit kan bewijzen dat een fout van in het begin bestond.
      Ik heb er mijn Galaxy Tab 7" gekocht en niettegenstaande elke Belgische winkel twee jaar garantie geeft beperken zij het tot een jaar en moet ge extra bijbetalen als je meer wil.
      Dit hebben ze pas vermeld na afrekening toen ik nog iets ging vragen.
      Het is dan ook het laatste toestel dat ik daar kocht.
      Goed voor kleinigheden en boeken of cd's maar voor de rest onbetrouwbaar en extreem duur voor wat geen vaste prijs heeft.

Akkoord dat er zaken duurder zijn dan op een ander maar niet veralgemeend, vergelijken is best.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71 Bekijk bericht
        heb ook een Asus EEE pc netbook
        en is ideaal om mee te nemen
        Zoals gemeld had ik er ook eentje gekocht ... is ondertussen al terug verkocht om een Tab te kopen, daar heb ik nog veel meer plezier aan.
        Ieder zijn ding natuurlijk.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Working...
        X