Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Asus eee PC

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Asus eee PC

Ik had de reklame al op tv gezien, en vandaag de flyer via email gekregen van Media Markt ... die Asus eee PC die morgen voor € 149 te koop is ... Is dat een mooie prijs of gaat het hier om een oud model ?

Het lijkt me heel weinig voor zo'n netbook ?
    Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
    Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Re: Asus eee PC

Ik vind die folder niet terug, waar kan je die vinden?

Heb ook een asus ee laptop en zeer tevreden van.

mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Vergeten de link erbij te zetten ... bij deze : super10de

Comment

Ik zou niet twijfelen voor die prijs.Enige min puntje er zit geen bluetooth op.
        Ik heb zelf een eee pc 1005 met xp er op en heb deze in de tijd dacht ik 250 euro betaald. De mijne heeft ook geen bluetooth maar heb dit niet nodig. Ik gebruik deze om op reis eens de fotos te bekijken en wat te surfen / skypen.

mir

Comment

Dit specifiek model koste bij introductie +- 280 euro.
          Nu is de normale straatwaarde +- 200 euro.
          Waarschijnlijk gaat het om een nieuwe pricedrop, en zo kom je op de logische 150 +- uit.
          De (nieuwe) normale prijs dus.
          Volgende stap in het najaar is uitfaseren. Je zit dan met een bijna oud model dus.

Ps: opletten met die eepcs in prijsvergelijk want daar zijn superveel modelen van, deze is zowat het eenvoudigste model.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
            Volgende stap in het najaar is uitfaseren. Je zit dan met een bijna oud model dus.
            Tja, dat is natuurlijk zo ... maar dat is zowat met elke PC die je nu koopt, over enkele maanden of weken is dat een oud model.

Deze heeft toch ook de Atom N455 processor, wel maar de 3-cell battery ... ok, niet het topmodel, maar hij kost ook zo goed als niets hé, kan je trouwens geen zwaardere batterij apart kopen ?

Ik ben er toch maar snel eentje gaan halen ... stond om 9u50 voor de deur van de MM ... en ik was niet alleen Tegen 10u stond daar zeker 50 man te wachten ... deuren open en een rush naar de computer afdeling , nooit gezien ... op minder dan 10 minuten was de voorraad in deze winkel weg ! (ze hebben misschien nog exemplaren in de stock staan, weet ik niet, maar binnen was het 'schap' leeg )

We zullen vanavond wel zien hoe het allemaal werkt, maar ik kan toch niet voor 200 Euro gekl**t zijn hé

Comment

Idd, voor die prijs is het best wel een leuk speeltje. Boys will be boys

Blijkt me trouwens dat de MM de trick gevonden heeft van de Lidl om pulserende verkopen te organiseren. Dat trekt goed wat volk op de been.

Maar ze gaan de bal wel mis slaan denk ik. Want Lidl heeft een unieke marketing strategie ontwikkeld door de jaren. MM kan daar niet aan tippen. Past trouwens niet in hun segment.
              Maar mss hopen ze er op dat nu veel mensen aan de deur gaan staan met hun 150 euro in de hand, lopen naar het rek om daar vast te stellen dat er 50 voor u waren die snel konden beslissen, zo voel jij je een domme***** die maar sneller moest zijn, dus uit ongenoegen teer je je centen dan maar op aan iets anders. (zo denken die marketingjongens)

Voor mij hoeft MM niet meer, slechte en dure winkel als je het mij vraagd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
                maar ik kan toch niet voor 200 Euro gekl**t zijn hé
                "Je bent toch niet gek?!"
                Nee, ik heb hier ook zo'n aldi-netbookje liggen. Draait redelijk stabiel OSX op

Comment

MM is inderdaad regelmatig duurder dan andere winkels, dat klopt, maar deze vond ik toch nergens goedkoper hoor, en hij werkt prima waarvoor hij moet dienen

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
                  "Je bent toch niet gek?!"
                  Nee, ik heb hier ook zo'n aldi-netbookje liggen. Draait redelijk stabiel OSX op
                  Dat is nog eens een idee, OS X erop zetten ... klinkt niet slecht, hoe zit het met drivers en dergelijke ?

Comment

Alles werkt, behalve de 3.5mm poort (audio) en iets met de wifi module. Via een programmaatje werkt die wel. Alleen is WPA2-enterprise not supported.
                    Wel jammer als ze dat gebruiken op werk/school/.. Ik gebruik dat laptopje alleen om mee te nemen naar shoots die wat langer duren om te backuppen en pics te tonen.
                    En natuurlijk de multi-touch van een macbook heb je ook niet. Al zijn er mannen die zo'n MSI wind uit elkaar draaien om die dingen te veranderen (audio, touchpad, wifi, ..)
                    Ik zag er zelf een met een uitgefreesd apple-logo

Comment

Net als overal zijn er zaken die duurder zijn en andere die goedkoper zijn.
                      Als je wat uitkijkt kan je goede zaken doen.
                      Ze hebben vaak ook redelijk wat op voorraad en een grote keuze vergeleken met de meeste andere winkels, het moet niet altijd negatief zijn.
                      Wat terugbetaling en garantie betreft zijn het ook niet de moeilijkste maar een beetje zien wie u bedient kan soms wel veel uitmaken.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

Comment

Ik ben bij de MM nog nooit iets (nieuwe spullen) tegengekomen die goedkoper zijn dan elders. Meestal duurder.

Comment

heb ook een Asus EEE pc netbook
                          en is ideaal om mee te nemen op reis en je fotookes al es te bezien
                          en over te pompen
                          of wa te surfen via Wifi

is geen laptop ! maar was ook ni mijn bedoeling

wel eentje met 6-cellen voeding en mat scherm
                          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                            Net als overal zijn er zaken die duurder zijn en andere die goedkoper zijn.
                            Als je wat uitkijkt kan je goede zaken doen.
                            Mijn ervaring: Vele zaken zijn duurder tot véél duurder dan elders (soms 20 tot 30 %), dikwijls zelfs duurder dan in kleinhandel.
                            Als je héél goed uitkijkt en vergelijkt kan je uitzonderlijk al eens een goede zaak doen. (mijn TZ7 komt van bij MM, voor 10 euro minder kon ik niet naar Turnhout rijden).

Beste bewijs dat ze zwak staan: ze geven niks van prijzen op hun website.
                            Als je sterk staat mag dat toch geen probleem zijn.

En dan die debiele, schreeuwlelijke reclames....
                            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71 Bekijk bericht
                              heb ook een Asus EEE pc netbook
                              en is ideaal om mee te nemen op reis en je fotookes al es te bezien
                              en over te pompen
                              of wa te surfen via Wifi

is geen laptop ! maar was ook ni mijn bedoeling

wel eentje met 6-cellen voeding en mat scherm
                              Dat is ook mijn gedacht. En of het nu het nieuwste model is of het model dat ik gebruik met xp er op maakt voor die toepassingen niet uit. Het surfen mailen en foto's overzetten gaat daar even vlot mee

Deze kan natuurlijk niet tippen aan een volwaardige laptop maar daarvoor heb ik hem ook niet gekocht he.

Waarvoor ik hem gekocht heb is hij perfect en past zonder moeite in mijn mini trekker.

mir

Comment

Working...
                              X