Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Euro millions

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Euro millions

Ik ken 1 aangetrouwd familielid die nu dankzij Euromillions in 't zuiden van Frankrijk zit met een zeilbootje en Maserati..

De kans om te winnen is idd ontzettend klein, maar niet onbestaand..
    Leer over flipperkasten op www.flippers.be - Mijn Flickr fotos

Comment

Ik vind die nieuwe regeling van Euromillions maar niets.
      De kans op de hoofdpot is nog kleiner geworden (van 1 op 80 miljoen naar 1 op 113 miljoen) en de winsten zijn in het algemeen naar omlaag gegaan.
      Af en toe zie je dan nog heel bizarre situaties zoals de trekking van afgelopen vrijdag.
      Als je 3 cijfers juist hebt maar geen ster, win je 12,4 euro.
      Heb je 3 cijfers EN een ster juist, krijg je...11,9 euro
      Canon 500D + Sigma 17-70 f/2.8-4.5 + Canon 70-300 f/4-5.6 IS + Sigma 30 f/1.4 + Canon 85 f/1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mimo Bekijk bericht
        bizarre situaties zoals de trekking van afgelopen vrijdag.
        boerenbedrog met andere woorden.

Comment

Ga gewoon eens na in je vriendenkring of familie en noem er 1 die echt een vette slag geslaan heeft. De kans is heel groot dat je niemand kan aanduiden. En dat is net wat een ander ook van jou kan denken. De kans om er winst uit te halen is qausie onbestaand.
          Mijn vrouw haar tante heeft een grote 47 miljoen belgische frank gewonnen, zo een 8 jaar geleden
          [CENTER]http://www.underwaterimaging.be
          [FONT="Comic Sans MS"]Canon 7d, 17-85 usm is, 10-22 mm ; 100 mm macro, 70-200 usm 2.8 L IS II + ikelite onderwaterbehuizing en DS160 flitser[CENTER]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mimo Bekijk bericht
            Ik vind die nieuwe regeling van Euromillions maar niets.
            De kans op de hoofdpot is nog kleiner geworden (van 1 op 80 miljoen naar 1 op 113 miljoen) en de winsten zijn in het algemeen naar omlaag gegaan.
            Af en toe zie je dan nog heel bizarre situaties zoals de trekking van afgelopen vrijdag.
            inderdaad, rare dinges...
            Merci en groetjes
            Insta | Flickr | Facebook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eitje Bekijk bericht
              inderdaad, rare dinges...
              Inderdaad vreemd, maar het heeft gewoon te maken met het feit dat er veel mensen de hogeren combinatie juist hadden. Eigenlijk zouden ze dan de uitbetaling opnieuw moeten berekenen, maar misschien ligt dat vast.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                Inderdaad vreemd, maar het heeft gewoon te maken met het feit dat er veel mensen de hogeren combinatie juist hadden. Eigenlijk zouden ze dan de uitbetaling opnieuw moeten berekenen, maar misschien ligt dat vast.
                Dacht ik ook in het begin, toen even de resultaten gecheckt:

3+1 : 71994 Winnaars -> €11.90
                3: 115646 winnaars -> €12.40

Maarja hoe weten wij als gewone speler hoe dit allemaal berekent wordt, ik ben er toch wel van overtuigt dat er niet echt bedrog in het spel is.
                Merci en groetjes
                Insta | Flickr | Facebook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eitje Bekijk bericht
                  Dacht ik ook in het begin, toen even de resultaten gecheckt:

3+1 : 71994 Winnaars -> €11.90
                  3: 115646 winnaars -> €12.40

Maarja hoe weten wij als gewone speler hoe dit allemaal berekent wordt, ik ben er toch wel van overtuigt dat er niet echt bedrog in het spel is.
                  als je rekening houdt met de kans dat je een juiste ster hebt zijn er veel meer winnaars met 3+1 dan normaal. vandaar dat het winstbedrag laag ligt
                  http://www.mimoza.be/

Comment

Aan elke rang wordt een bepaald percentage toegekend.
                    Het overgrote deel van het bedrag gaat naar de hoogste en laagste rangen.
                    In de rangen daartussen wordt maar heel weinig geld uitgedeeld.

De hoogste rangen krijgen veel zodat ze mensen met grote cijfers kunnen lokken.
                    De laagste rangen krijgen ook veel zodat iedereen wel eens iets wint en gemotiveerd is om te blijven spelen.

Hier staat de volledige uitleg:

De percentages die daar staan moeten nog gedeeld worden door twee want slechts 50% van de inzet gaat naar de spelers, de rest gaat naar de overheid.
                    Canon 500D + Sigma 17-70 f/2.8-4.5 + Canon 70-300 f/4-5.6 IS + Sigma 30 f/1.4 + Canon 85 f/1.8

Comment

langs de andere kant.....op de camping waar wij gestaan hebben stonden wat oudere mensen naast ons die 15 jaar geleden de lotto hadden gewonnen, geen megasom maar toch 12 miljoen BF, nu een 3 tal jaar geleden winnen ze de lotto voor de 2de keer,iets van een 700.000 euro, een goed jaar later is de man overleden, de vrouw werkt nog steeds als poetsvrouw op de camping jambers maakte trouwens een reportage over deze mensen....
                      http://www.jvs-photography.be/

Comment

Working...
                      X