Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Euro millions

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Euro millions

Wie speelt het?
    En wat vind je van de nieuwe regeling dat er twee maal per week een trekking plaats vindt?

Ik zelf vind de nieuwe regeling een beetje er over, twee maal per week is toch wat overdreven naar mijn mening. Als je een vaste speler bent kost het je € 4 in de week, wat ik wel veel vind.
    Ik was een vaste speler maar sinds deze nieuwe regeling ben ik er toch mee gestopt, hoe zit het met jullie?
    Merci en groetjes
    Insta | Flickr | Facebook

Re: Euro millions

Het voordeel van twee trekkingen per week is dat ge twee keer geld kunt verliezen.

Wat de 4€ betreft ... je bent niet verplicht aan de twee trekkingen deel te nemen hé, ge kunt het nog altijd bij één keer per week houden.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

onlangs noemde een econoom de loterijen een "belasting op dommerikken"
      ik vrees dat hij gelijk heeft.
      maar ik doe er ook regelmatig aan mee hoor: kraslotjes.
      al heel wat aan verloren, maar nog nooit een win for life gewonnen.

Comment

Onlangs een keer online meegespeeld op Euro Millions en de Lotto ... minimumbedrag ingezet om eens iets in te zetten.
        De dag na de trekking kijk ik mijn mail na en zie ik in het subject "Je hebt gewonnen met Euro Millions".
        Er was ook een tweede mail met als subject "Je hebt gewonnen met Lotto".

Doet ge die mails open want je kent dan het bedrag nog niet ... maar ondertussen heb je zoiets van "het is toch niet waar zeker".

Kom je tot de constatatie dat je winst in totaal 11,40€ is, daar moet de inzet nog af.

Ja, ik heb gewonnen maar ik kan er nog geen pak friet met een boullet mee gaan eten.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Met de Lotto doe ik nog elke zaterdag mee voor 6 euro.
          Ik heb de cijfertjes net even nagekeken, en ik had 3 keer drie juist, ik heb dus 1,5 euro gewonnen.
          Daar kan ik in sommige café's nog net een pint mee betalen.
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
            Met de Lotto doe ik nog elke zaterdag mee voor 6 euro.
            Ik heb de cijfertjes net even nagekeken, en ik had 3 keer drie juist, ik heb dus 1,5 euro gewonnen.
            Daar kan ik in sommige café's nog net een pint mee betalen.
            De lotto heeft ondertussen ook al drie trekkingen. Vroeger was je trouwens 'binnen' als je de lotto won, nu kan je er amper een huis mee kopen. Ik speel dus euro millions, twee maal per week gewoon omdat het eenvoudiger is om online doorlopend te spelen De lotto speel ik nog 1 zaterdag om de twee weken, samen met een maat, ieder om beut dus.

Als je het veel geld vindt om te spelen, moet je dat inderdaad niet doen. 2 of 4 euro per week om je dromen in leven te houden vind ik niet zo duur, maar dat moet ieder voor zichzelf uitmaken.

Comment

Ik speel met niks mee. Nergens aan. Ik heb trouwens geen zin meer om nu nog mijn leven
              radicaal om te gooien. Want dat is wat winnen doet. Alles op zijn kop zetten. Een hoop
              heisa en drukte. Terwijl het nu eigenlijk best goed gaat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                Ik speel met niks mee. Nergens aan. Ik heb trouwens geen zin meer om nu nog mijn leven
                radicaal om te gooien. Want dat is wat winnen doet. Alles op zijn kop zetten. Een hoop
                heisa en drukte. Terwijl het nu eigenlijk best goed gaat.
                Dat hoeft toch uw leven niet overhoop te gooien.
                Verdeel dat onder de armen.
                Eén helft onder de linker arm de andere helft onder mijn rechteram.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Ik ben m'n fotomateriaal beginnen kopen toen ik met de lotto gestopt ben.
                  'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

De lotto in Spanje is veel aantrekkelijker, meer winnaars, ook die jaarlijkse superpot.
                    Ze zouden hier in België ook beter een formule maken dat er meer winnaars zijn om de grote bedragen te verdelen.
                    Of jaarlijks een deel (van ons eigen geld eigenlijk) terugschenken om de overheidsschuld te helpen dekken ipv andere goede doelen
                    Ik doe er nooit aan mee, ik koop liever een zoom.nl of een shoot of fotovideo magazine voor €5

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                      2 of 4 euro per week om je dromen in leven te houden vind ik niet zo duur, maar dat moet ieder voor zichzelf uitmaken.
                      Probleem is dat het menselijk brein niet echt goed in staat is om heel grote of heel kleine getallen te vatten...de nuchtere kansberekening is namelijk dat je quasi geen kans hebt om te winnen. Zeker niet met euro millions...en zie al helemaal niet waarom er zon enorme bedragen worden weggegeven soms....geef liever 100 winnaars 1 miljoen euro dan eentje 100 miljoen.

Als je wil dat dromen uitkomen moet je er zelf aan werken, ze komen niet uit de lucht vallen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JCviggen Bekijk bericht
                        Probleem is dat het menselijk brein niet echt goed in staat is om heel grote of heel kleine getallen te vatten...de nuchtere kansberekening is namelijk dat je quasi geen kans hebt om te winnen. Zeker niet met euro millions...en zie al helemaal niet waarom er zon enorme bedragen worden weggegeven soms....geef liever 100 winnaars 1 miljoen euro dan eentje 100 miljoen.

Als je wil dat dromen uitkomen moet je er zelf aan werken, ze komen niet uit de lucht vallen!
                        Ik verwacht ook niet dat ik ga winnen. Je kansen worden nog net iets slechter als je niet speelt natuurlijk Onze lotto was 1 kan op 5 miljoen dacht ik. Bij euro millions was de kans groter om 3 keer door de bliksem getroffen te worden of zoiets. Ik weet dus dat het er niet goed uitziet voor mijn volgende trekking

Dat van die 100 winnaars 1 miljoen geven, daar ben ik niet mee akkoord. Je kan dan ook aan 10.000 mensen 10.000 euro geven.

Comment

Mensen spelen mee om die grote pot te winnen, niet om met velen samen een kleiner bedrag te winnen. Iemand die beweert dat het niet eerlijk verdeeld is, da's meestal iemand die niet gewonnen heeft. Net zoals de mensen die klagen dat de lonen van bepaalde functies te hoog zijn, dat zijn ook meestal mensen dien niet zo'n functie hebben...
                          Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Je kan perfect winnen met eender welk kansspel.
                            Hier is de trick:

Doe slim en doe niet mee
                            Stop het geld in nuttige zaken en je hebt zowiezo gewonnen. Rendement verzekerd vanaf dag 1. Reken maar eens uit op jaarbasis hoeveel je er in pompt. Of per 10 jaar....

Alle (k)loterijen zijn per definitie gewoon verdoken belastingen a rato 50% want de helft van de inzet gaat zowiezo naar vadertje staat. De ander helft delen ze nog eens op in "werkingskosten", marketing, taxen ,... en een schamele rest verdelen ze onder paar enkelingen.

Ga gewoon eens na in je vriendenkring of familie en noem er 1 die echt een vette slag geslaan heeft. De kans is heel groot dat je niemand kan aanduiden. En dat is net wat een ander ook van jou kan denken. De kans om er winst uit te halen is qausie onbestaand.

Wie anders geloofd is gewoon naief en dom.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xafke Bekijk bericht
                              Je kan perfect winnen met eender welk kansspel.
                              Hier is de trick:

Doe slim en doe niet mee
                              Stop het geld in nuttige zaken en je hebt zowiezo gewonnen. Rendement verzekerd vanaf dag 1. Reken maar eens uit op jaarbasis hoeveel je er in pompt. Of per 10 jaar....
                              Goh, dat kan je van veel zaken zeggen. Als je enkel kijkt naar het noodzakelijke en de rest in beleggingen steekt, dan ben je misschien steenrijk tegen de tijd dat je sterft. De kans is wel groot dat je dan ook wel geen fotomateriaal hebt of enige andere pleziertjes. Als je speelt om te winnen of al je geld erin steekt heb je wel een probleem.

Comment

Working...
                              X