Re: Geluidsoverlast van buren
Hier zijn er precies nogal veel die nie veel kunnen verdragen.
Als er eens een feestje in de buurt is en er is wat lawaai.
Dan is het maar zo, dat is maar 1 dag op een jaar.
Stoken daarentegen en de heleboel doen stinken vind ik ook niet leuk.
En het probleem van de TS, dat is ook hinder als dat jaren aanhoud.
Als je al moeite gedaan hebt om te praten en er komt geen (positieve) reactie op,
dan kan je best verder gaan. Ik vrees wel dat het weinig nut zal hebben.
Mijn opa en oma hebben jaren, langs zo'n buren gewoond (ging eigenlijk nog om familie)
Soms ging het wel heel ver.
De auto vol Tippex terugvinden in de stad en zelf gezien hebben dat het de buren waren.
's nachts planten voor het huis komen wegtrekken, briefjes met belachelijke boodschappen in de brievenbus steken. Bellen en opleggen als je zelf opnam (nummerherkenning).
Zelf reageren maakt het nog erger en de politie deed gewoon niets.
Ja, ze bemiddelde, maar vaak is het al te ver gevorderd.
Ze zijn uiteindelijk verhuist, hebben nu betere (rustige) buren en leven gelukkiger.
Geen last meer van al dat gedoe en een constante stress, wel een drastische oplossing natuurlijk.
Hier zijn er precies nogal veel die nie veel kunnen verdragen.
Als er eens een feestje in de buurt is en er is wat lawaai.
Dan is het maar zo, dat is maar 1 dag op een jaar.
Stoken daarentegen en de heleboel doen stinken vind ik ook niet leuk.
En het probleem van de TS, dat is ook hinder als dat jaren aanhoud.
Als je al moeite gedaan hebt om te praten en er komt geen (positieve) reactie op,
dan kan je best verder gaan. Ik vrees wel dat het weinig nut zal hebben.
Mijn opa en oma hebben jaren, langs zo'n buren gewoond (ging eigenlijk nog om familie)
Soms ging het wel heel ver.
De auto vol Tippex terugvinden in de stad en zelf gezien hebben dat het de buren waren.
's nachts planten voor het huis komen wegtrekken, briefjes met belachelijke boodschappen in de brievenbus steken. Bellen en opleggen als je zelf opnam (nummerherkenning).
Zelf reageren maakt het nog erger en de politie deed gewoon niets.
Ja, ze bemiddelde, maar vaak is het al te ver gevorderd.
Ze zijn uiteindelijk verhuist, hebben nu betere (rustige) buren en leven gelukkiger.
Geen last meer van al dat gedoe en een constante stress, wel een drastische oplossing natuurlijk.
Comment