Pfff... Geef toe: de strijd tussen de tabletfabrikanten is meer dan losgebarsten. Ze hebben allen hun voordelen en nadelen. Probleem is dat - met de kennis dat ik ervan heb - geen enkel tablet me volledig kan overtuigen.
Het nut van een 10" tablet lijkt me groter te zijn dan dat ik me nog een degelijke smartphone ga aanschaffen. Dus dat is gelukkig al geen twijfelpunt...
Ik heb tot nu toe al een paar zaken op een rijtje gezet:
iPad II:
Voor:licht, mooie interface, mooi scherm, fantastische apps
Tegen:prijs, interactie met windows-desktop, geen usb poorten, synchronisatie outlook, geen mogelijkheid Lightroom/Photoshop te draaien
Galaxy Tab 10.01:
Voor:nog lichter dan iPad, mooie interface, apps
Tegen:Heeft reeds een redelijke aantal apps, maar moet de duimen leggen tegen iPad, geen usb poorten, synchronisatie met windows desktop/synchronisatie outlook. geen mogelijkheid Lightroom/photoshop te draaien
Acer Iconia Tablet
Voor:Prijs, Windows 7, 2 usb poorten, synchronisatie met Windows desktop, outlook, mogelijkheid lightroom/photoshop
Tegen: geen 3G, is processor zwaar genoeg om lightroom/photoshop te draaien, scherm eigenlijk te klein om windows op te draaien...
Let wel: dit is een lijstje op basis wat ik er 'maar' vanaf weet...
Ik hoor graag jullie opmerkingen of suggesties!
Het nut van een 10" tablet lijkt me groter te zijn dan dat ik me nog een degelijke smartphone ga aanschaffen. Dus dat is gelukkig al geen twijfelpunt...
Ik heb tot nu toe al een paar zaken op een rijtje gezet:
iPad II:
Voor:licht, mooie interface, mooi scherm, fantastische apps
Tegen:prijs, interactie met windows-desktop, geen usb poorten, synchronisatie outlook, geen mogelijkheid Lightroom/Photoshop te draaien
Galaxy Tab 10.01:
Voor:nog lichter dan iPad, mooie interface, apps
Tegen:Heeft reeds een redelijke aantal apps, maar moet de duimen leggen tegen iPad, geen usb poorten, synchronisatie met windows desktop/synchronisatie outlook. geen mogelijkheid Lightroom/photoshop te draaien
Acer Iconia Tablet
Voor:Prijs, Windows 7, 2 usb poorten, synchronisatie met Windows desktop, outlook, mogelijkheid lightroom/photoshop
Tegen: geen 3G, is processor zwaar genoeg om lightroom/photoshop te draaien, scherm eigenlijk te klein om windows op te draaien...
Let wel: dit is een lijstje op basis wat ik er 'maar' vanaf weet...
Ik hoor graag jullie opmerkingen of suggesties!

Comment