Mijn dag slecht begonnen, iPhone laten vallen, glas vol barsten......toestel zelf werkt perfect..... bij Mobistar binnen doen zeker om glas te laten vervangen? Iemand die hier al ervaring mee heeft?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
IPhone laten vallen.....
Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
-
IPhone laten vallen.....
Last edited by Franciskine; 28 mei 2011, 08:41.There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BELabels: Geen
-
-
Re: IPhone laten vallen.....
Bij Telenet een Walk&Talk iPhone 75 contract afsluiten en meteen opzeggen voor de activatie.
Dit kost je wel €450,00 boete + €1,00 = €451,00
Maar de GSM is van jouw - een gloednieuwe iPhone4 voor €451,00
-
Dat kan je ook anders bekijken. Je zit namelijk vast aan het abonnement van Telenet.
Telenet verkoopt nu ook de iPhone 4. Het toestel is verkrijgbaar met een abonnement van 30, 45 of 75 euro per maand gedurende twee jaar.
In jouw redenering dus +450€
Francis, al eens contact genomen met Mobistar? (kostprijs? hoelang duurt de herstelling? ...)
Comment
-
Een vriend van me heeft een iPhone gekocht bij Mobistar (heeft ook een abo) en voor een zeker maandelijks bedrag is je iPhone verzekerd tegen ongevallen etc. Geen discussie, direct een nieuw toestel (zelf dus geen ervaring mee)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk berichtFrancis, al eens contact genomen met Mobistar? (kostprijs? hoelang duurt de herstelling? ...)There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Comment
-
-
Oplossing gevonden, Mobistar gebeld, verzekering aangeschaft, ik moet nu nog 1.5 maand met dit toestel bellen, verzekering kost me 7€/maand met een minimum van 3 maanden,
Na 1.5 maand bel ik de firma op die de reparatie doet, deze komt de iphone oppikken en ik krijg gratis vervangtoestel, ik betaal dus in totaal 21€ . . .
Na 3 maand kan ik die verzekering opzeggen . . .There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Comment
-
Een probleem > een vraag > een antwoord EN een oplossing binnen de kortste tijd.
BD is niet te kloppen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk berichtNa 1.5 maand bel ik de firma op die de reparatie doet, deze komt de iphone oppikken en ik krijg gratis vervangtoestel, ik betaal dus in totaal 21€ . . .
Na 3 maand kan ik die verzekering opzeggen . . .Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk berichtJe kan ook wachten op deze”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
Si non, on devient bonbon
Et les gens nous mangent !"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk berichtOplossing gevonden, Mobistar gebeld, verzekering aangeschaft, ik moet nu nog 1.5 maand met dit toestel bellen, verzekering kost me 7€/maand met een minimum van 3 maanden,
Na 1.5 maand bel ik de firma op die de reparatie doet, deze komt de iphone oppikken en ik krijg gratis vervangtoestel, ik betaal dus in totaal 21€ . . .
Na 3 maand kan ik die verzekering opzeggen . . .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk berichtFoei....
Als een verzekering misbruik wil voorkomen, dan moeten ze maar de verplichting voorzien om dit te nemen vanaf de aankoop en minstens voor een jaar.
Maar ik denk dat Mobistar liever heeft van dit aan te bieden en de klant te behouden dan dat een klant achterover valt van de kost en van miserie een Samsung gaat kopen bij Proximus ... met het risico ook een abo daar te nemen.
Vermoedelijk is dit gewoon commercieel gezien.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
Comment