Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

IPhone laten vallen.....

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: IPhone laten vallen.....

Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk bericht
    Ik snap niet wat dat er mee te maken heeft in dit geval.
    Awel Jan, moderators zijn zoals pastoors hé: ze moeten altijd het goeie voorbeeld geven.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
      Awel Jan, moderators zijn zoals pastoors hé: ze moeten altijd het goeie voorbeeld geven.
      Ne pastoor laat ook het goede voorbeeld zien in de kerk maar dat wil niet zeggen dat hij daarbuiten niet zal proberen om zo weinig mogelijk belastingen te betalen. M.a.w. zal hij ook de middeltjes die voor handen zijn gebruiken.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Ne pastoor laat ook het goede voorbeeld zien in de kerk maar dat wil niet zeggen dat hij daarbuiten niet zal proberen om zo weinig mogelijk belastingen te betalen. M.a.w. zal hij ook de middeltjes die voor handen zijn gebruiken.
        Bwa wat sommige allemaal laten zien in de kerk zou ik toch niet beschouwen als het goed voorbeeld
        Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
        http://www.stevevandegaer.be

Comment

Heb hetzelfde voorgehad, online een nieuwe achterkant + speciaal schroevendraaiertje gekocht. Na 2 dagen thuisgeleverd, 3 min werk en voila: perfecte foon terug .
          Prijs was erg laag, juiste bedrag weet ik niet meer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perelaar Bekijk bericht
            Heb hetzelfde voorgehad, online een nieuwe achterkant + speciaal schroevendraaiertje gekocht. Na 2 dagen thuisgeleverd, 3 min werk en voila: perfecte foon terug .
            Prijs was erg laag, juiste bedrag weet ik niet meer.
            Je hebt vier jaar op onderdelen moeten wachten?

Comment

Moderator Note: Deze topic is na >4j opnieuw geactiveerd door een spammer (bericht verwijderd), maar dan komen er opnieuw posts. Deze topic wordt gesloten.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.2) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Working...
              X