Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Als olifant.... die hebben een zeer goed geheugen
Kan ik in mijn tweede leven nog eens wild om me heen slaan.
Die het volgens mij verdienen zullen het dan voelen
Voordeel? Ik ken ze maar zij kennen mij niet
Als ik terug mocht komen dan liefst als een hond.
Heb zelf veel plezier aan mijn hond(je) kruising glen imaal terrier met een westie.
Zou er door een vuur voor gaan en hoop dat mijn baasjes hetzelfde zouden doen.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Ik wil als poes terugkomen , maar dan wel in de buurt van een Heineken brouwerij .......dan heb ik namelijk elke ochtend , middag en avond een kater !!!
Ik zou toch wel eens willen zien als een arend, horen als een sneeuwuil en ruiken als een hond. Maar ja, dat zijn er drie, dat telt niet zeker ?
Wat beest zou dat dan moeten zijn ???
Een arenduilhond saurus denk dat die al is uitgestorven he wacht brengt me op een idee
Ik zou ook graag terug komen als een pterosauriërs met een spanwijde van 12 meter dan hoef ik geen macro lens te kopen maar een groothoek
Comment