Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voor de studenten onder ons

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Voor de studenten onder ons

hey allemaal

Vanaf vandaag is de blok ( voor mij dan toch ) officieel begonnen en wens ik iedereen die nu de boeken induikt tot de "day of doom" heel veel succes met de examens.

groetjes
    Oli
    UnicornPictures on Facebook & Flickr

Re: Voor de studenten onder ons

Bedankt, voor jou ook veel succes

Y.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Oli Bekijk bericht
      hey allemaal

Vanaf vandaag is de blok ( voor mij dan toch ) officieel begonnen en wens ik iedereen die nu de boeken induikt tot de "day of doom" heel veel succes met de examens.

groetjes
      Oli
      Veel sterkte en goede moed Oli!!
      Misschien een tip? 't Moet niet maar het mag he
      Pas jouw voeding een beetje aan.
      Vettige dingen en (zelfs) groenten die moeilijk verteren zou ik laten liggen.
      Moest een dagje tegenvallen laat daarvoor je rust niet he (de nodige slaaprust).
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Veel succes!
        Wij hebben hier ook een student rondlopen, maar die heeft wel nog een week les. Zijn laatste examen valt op 1 Juli, dus het duurt allemaal nog efjes voor we weten hoe succesvol het allemaal is.
        Zeker in het eerste jaar is dat toch spannend voor ons.
        We hebben in elk geval goede hoop, want de resultaten in Januari waren héél erg goed.

Comment

Veel succes aan iedereen !

Ik heb ook lang gestudeerd, maar ben toch blij dat ik van al die zever verlost ben.

Werken is veel plezanter dan studeren. Eigl had ik beter op mijn 18e gaan werken. (maar dat mag je niet zeggen natuurlijk)
          Canon-man. Concerten en natuur.
          Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Studeren is de mooiste tijd van mijn leven geweest, ok, de examenperiode ieder jaar is minder, maar voor de rest . . . je hebt geen zorgen, je kan genieten van het studentenleven, cantussen, pinten pakken, achter de studentes lopen , TD's . . .noem maar op . . .

Ik word er 54 maar denk nog steeds met heimwee terug aan mijn studentenleven.
            Kleine anekdote : toen ik tijdens de examens op de bus werklui tegen kwam die in het zonneke zaten te werken aan de rioleringen, keek ik met een beetje jaloerse blik naar die mannen . . . . die hadden geen examenstress, achteraf echter wanneer ik geslaagd was, kon ik maanden genieten van de vakantie en keken die mannen een beetje jaloers om naar mij als ik met mijn vriendinneke in minirokje passeerde . . . .

Studenten en studentinnen . . . veel succes . . . doe dat goed allemaal
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Succes mannekes
              Gelukkig heb ik er "maar" 2 eind volgende week.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                Studeren is de mooiste tijd van mijn leven geweest, ok, de examenperiode ieder jaar is minder, maar voor de rest . . . je hebt geen zorgen, je kan genieten van het studentenleven, cantussen, pinten pakken, achter de studentes lopen , TD's . . .noem maar op . . .

Ik word er 54 maar denk nog steeds met heimwee terug aan mijn studentenleven.
                Kleine anekdote : toen ik tijdens de examens op de bus werklui tegen kwam die in het zonneke zaten te werken aan de rioleringen, keek ik met een beetje jaloerse blik naar die mannen . . . . die hadden geen examenstress, achteraf echter wanneer ik geslaagd was, kon ik maanden genieten van de vakantie en keken die mannen een beetje jaloers om naar mij als ik met mijn vriendinneke in minirokje passeerde . . . .

Studenten en studentinnen . . . veel succes . . . doe dat goed allemaal
                Als je studeert, en je komt thuis, kan je pas beginnen. Als je gaat werken, ok da's niet tof, maar als je thuis bent, is het gedaan (meestal toch).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door johan de man
                  Als je studeert, en je komt thuis, kan je pas beginnen. Als je gaat werken, ok da's niet tof, maar als je thuis bent, is het gedaan (meestal toch).
                  Amaai, wat een ingesteldheid, ik ga met plezier werken, iedere dag zelfs van 7 tot 8u 's avonds. Tijdens mijn studentenjaren amuseerde ik me van 8 tot 5 uur, en 's avonds een uurke of 2 studeren.
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.

Comment

Ik doe mijn job ook graag, maar die uren dat ik daar zit, kan ik me niet aan mijn hobby's wijden.

t Voordeel aan studeren is natuurlijk dat je onder leeftijdsgenoten zit, dat heb je minder op t werk.

Naar de les gaan vond ik niet zo'n ramp, maar de examens vond ik vrij stresserend.

Comment

volgende week mijn laatste week les en dan begint de eenzame opsluiting
                      Waar studeren jullie?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tom034 Bekijk bericht
                        volgende week mijn laatste week les en dan begint de eenzame opsluiting
                        Waar studeren jullie?
                        't Ja, daar moet je even door, op de tanden bijten, beloning daarna is groot
                        Ik heb ooit gestudeerd aan het Coloma instituut te Mechelen.

Comment

Veel succes iedereen .

Hier een ex-HUBer (toegepaste taalkunde, Engels-Frans) .

Momenteel Erasmushogeschool Brussel waar ik communicatiemanagement doe (campus Dansaert, in de Zespenningenstraat). Was op HUB mijn niet geslaagde vakken van vorig jaar aan het doen tot de eerste week van februari dit jaar, maar heb uiteindelijk toch beslist om te veranderen.
                          Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

Comment

Niemand die op de VUB zit ?

Comment

Ik heb altijd op een stoel gezeten .Ik heb indertijd tot 21 jaar op de banken gezeten en ben sinds vorig jaar met pensioen, na een hindernis te nemen ( kanker ).De schooltijd was toch de beste tijd. Enkel studeren en het was klaar . Maar jullie zullen het wel ondervinden elke leeftijd- of groep heeft zijn charme's en zijn goede kanten . Veel succes met de examens.

Comment

Working...
                              X