Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Nog zo'n "als een IT-er in de buurt is loopt ales goed"-probleem:
Outlook 2010 met exchange server:
Op de server nooit een probleem.
Als ik lokaal de agenda wil aanroepen zal outlook 1 op de 2 keer vastlopen. Soms kan ik 10 keer na elkaar van de e-mail map naar agenda en terug zonder probleem, andere keren moet ik 10 keer opnieuw opstarten om mijn agenda te kunnen bekijken...
grtn,
€*
D5200 waarvan ik al een paar knopjes kan gebruiken
Nog zo'n "als een IT-er in de buurt is loopt ales goed"-probleem:
Outlook 2010 met exchange server:
Op de server nooit een probleem.
Als ik lokaal de agenda wil aanroepen zal outlook 1 op de 2 keer vastlopen. Soms kan ik 10 keer na elkaar van de e-mail map naar agenda en terug zonder probleem, andere keren moet ik 10 keer opnieuw opstarten om mijn agenda te kunnen bekijken...
grtn,
€*
Ja ... doe ik dagelijks tiental keren dat wisselen tussen agenda en email map en tot op heden nog nooit dat probleem mogen ondervinden.
Niet direct een idee waar dat vandaan komt ... Google eens raadplegen.
Ja ... doe ik dagelijks tiental keren dat wisselen tussen agenda en email map en tot op heden nog nooit dat probleem mogen ondervinden.
Niet direct een idee waar dat vandaan komt ... Google eens raadplegen.
Al een paar google tip pogingen gedaan, maar nog niet opgelost. Als ik de agenda wil raadplegen ga ik via extern bureaublad naar de server en open hem daar...
D5200 waarvan ik al een paar knopjes kan gebruiken
Comment