Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

21 december 2012

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: 21 december 2012

Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
    Ja, verscheidene. Het is een theorie als een ander, gesteund met enkele wiskundige berekeningen, waarnemingen en hypotheses.
    Bedankt!

Jammer dat we geen bewezen antwoorden hebben.
    Er valt nog veel te ontdekken en te bewijzen
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Alles op aarde heeft een einde zoals alles ooit een begin had.
      daarmee ga ik akkoord.
      rest natuurlijk nog de vraag of er (een ander soort) leven na de dood is.
      dat zullen we pas weten als we dood zijn.

de onophoudelijke uitdijing en uiteindelijk bevriezing van het heelal, stemt mij niet zo vrolijk.
      Het is in tegenstelling met mijn drang naar het eeuwige leven. (en die drang hebben velen, meer dan er willen toegeven volgens mij)
      daarom zou het eindeloos uitdijen en weer inkrimpen en een nieuwe oerknal en weer van voor af aan beginnen, mij meer liggen.
      Maar ja, ik heb het niet voor 't kiezen.

Comment

Het VRT NWS nieuws: betrouwbaar, helder en prikkelend. Het biedt je tekst, beeld en audio gebundeld in rubrieken en dossiers, met extra duiding door onze experten.
        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
        George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
          daarmee ga ik akkoord.
          rest natuurlijk nog de vraag of er (een ander soort) leven na de dood is.
          dat zullen we pas weten als we dood zijn.

de onophoudelijke uitdijing en uiteindelijk bevriezing van het heelal, stemt mij niet zo vrolijk.
          Het is in tegenstelling met mijn drang naar het eeuwige leven. (en die drang hebben velen, meer dan er willen toegeven volgens mij)
          daarom zou het eindeloos uitdijen en weer inkrimpen en een nieuwe oerknal en weer van voor af aan beginnen, mij meer liggen.
          Maar ja, ik heb het niet voor 't kiezen.
          Dat is voor mij hoop geven dat het leven meer is dan enkel het aardse leven
          (wil niet zeggen dat ik het daarmee eens ben)
          Helmut Schmidt bij het overlijden van zijn vrouw: "De moleculen zullen er altijd zijn".
          Hij had dit besproken met zijn vrouw en het was dus zijn vrouw die dat beweerde.
          Cru gezegd: moleculen kan je niet kapot krijgen. Er zal steeds "iets" zijn, overblijven.
          Of je bent "het" niet kwijt, je hebt nog iets waaraan je je kan vasthouden of niets is
          verloren
          Je zou bijna zeggen dat een definitief afscheid niet nodig is.
          Het is een troost maar ook een comfort dat helpt te aanvaarden dat je iemand
          nooit meer zult zien of ervaren zoals hij of zij was.

Een normale mens wil leven en blijven...
          Daar ben ik het wel mee eens.

Probleempje echter is dat de mens het enige "dier" is dat kan denken en praten
          En in de loop 'der tijden' is er véél gepraat en gedacht
          Gelukkig (?) heeft de wetenschap veel opgelost.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Ben benieuwd wat voor een beteuterd gezicht ze gaan trekken na 21 december.....

Walter
            D850

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
              http://news.yahoo.com/blogs/sideshow...210932058.html

Hetzelfde dan Camping. Na 2 verkeerde "end of the world" voorspellingen heeft hij (na maanden) toegegeven dat het voorspellen van het einde van de wereld niet aan hem gegeven is

Spijtig voor de volgelingen die nu berooid achterblijven omdat ze alles aan aan "het doel" geschonken hebben.
              Over de gemeente in Frankrijk stond een hele tijd terug al een reportage in Humo. De "believers" zorgen er voor grote overlast en wie weet wat er 22/12/2012 gaat gebeuren als ze vaststellen dat het er die dag exact aan toe gaat dan op 21/12
              bye, Maurice
              https://on4bam.com/
              Nikon D7500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
                http://news.yahoo.com/blogs/sideshow...210932058.html

Walter
                Stel dat ze gelijk zouden hebben, dan nog zou ik niet gered willen worden met die mensen

Comment

En ik heb ...
                  """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                  George Orwell

Comment

Allemaal verkeerd, er was geen big bang, en er zal geen big crunch zijn...... Er was enkel en alleen maar 'De grote groene Arkleseizure' en binnen .... tijdis er 'De komst van de grote witte zakdoek'.....
                    http://en.wikipedia.org/wiki/Great_G...n_Arkleseizure

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                      En in de loop 'der tijden' is er véél gepraat en gedacht
                      Helaas is er nog véél méér gevochten en gemoord...

En dan nog vooral in naam van de ene, echte, ware God (of goden in de oudheid).
                      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

15 december

of ?
                        George Orwell

Comment

21 december komt nader.
                          En het gevaar komt misschien wel van uit een heel andere hoek dan we verwacht hadden.

Comment

Das zo raar om te lezen...
                            dat we eigenlijk... elke dag maar moeten hopen dat er geen te grote aardbeving kom?

'k vraag me dan af, hoe snel gaat zoiets?
                            stel het loopt daar mis, hoe snel is het voor ons dan gedaan?
                            langzaam aan sterven? of is het een snelle dood?
                            It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                              langzaam aan sterven? of is het een snelle dood?
                              facebook staat er vol van. Ik ga alvast straks trachten te copuleren met een kakkerlak en schorpioen.

het sterven zal ofwel aan een acute stralingsziekte zijn, wat niet zo heel snel gaat en vrij pijnlijk is, ofwel aan een door langdurige straling opgelopen kanker.

In ieder geval vallen dan de argumenten van een vrouw tegen de aankoop van een D4 (sparen op lange termijn en financiele buffers enzo) dan wat weg .
                              The Knight That Says Ni...kon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
                                In ieder geval vallen dan de argumenten van een vrouw tegen de aankoop van een D4 (sparen op lange termijn en financiele buffers enzo) dan wat weg .
                                Wel goed idee , tenzij Nikon deze ook niet op tijd geleverd krijgt....
                                Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Working...
                                X