Hallo allemaal,
Sinds kort zijn we in het bezit van een mooi waterornament in de tuin.
Nu had mijn vrouw het idee om in het waterreservoir een chloortablet (zoals we gebruiken in het zwembad) te smijten om het water klaar en proper te houden.
Nu hebben we natuurlijk wel een chloorgeur bij het waterornament maar dit is nog zo erg niet
. Mijn vraag is als het chloor na een tijd geen schade zou aanbrengen aan de natuursteen van het waterornament. Uit de gebruiksaanwijzing van de chloortabletten
kan ik niet veel leren. Daar staat echt niet veel op!!! Op het net is ook al niet veel te vinden daarover. Chloor in grote hoeveelheid zou wel schadelijk zijn maar zo een kleine tablet???
Dank u voor het lezen en de eventuele antwoorden.
Mvg,
Tom
Sinds kort zijn we in het bezit van een mooi waterornament in de tuin.
Nu had mijn vrouw het idee om in het waterreservoir een chloortablet (zoals we gebruiken in het zwembad) te smijten om het water klaar en proper te houden.
Nu hebben we natuurlijk wel een chloorgeur bij het waterornament maar dit is nog zo erg niet

kan ik niet veel leren. Daar staat echt niet veel op!!! Op het net is ook al niet veel te vinden daarover. Chloor in grote hoeveelheid zou wel schadelijk zijn maar zo een kleine tablet???

Dank u voor het lezen en de eventuele antwoorden.
Mvg,
Tom
Comment